logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۶۷۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

مجوز تامین داروهای خاص و شیمی درمانی به هلال احمر زنجان صادر شد

مجوز-تامین-داروهای-خاص-و-شیمی-درمانی-به-هلال-احمر-زنجان-صادر-شد
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: مجوز تهیه و توزیع داروهای خاص و شیمی درمانی توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی این استان به داروخانه هلال احمر زنجان صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجوز تهیه و توزیع داروهای خاص و شیمی درمانی توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی این استان به داروخانه هلال احمر زنجان صادر شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: از دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص اعتمادی که به جمعیت هلال‌احمر دارند قدردانی می‌کنم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه مجوز تامین و توزیع داروهای خاص و شیمی درمانی در کمیسیون ماده 20 معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان به تصویب رسید و مجوز آن به داروخانه هلال‌احمر زنجان صادر شد.

مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در نخستین مرحله یک قلم از داروهای خاص شیمی درمانی توسط داروخانه هلال احمر زنجان تهیه شده است.

 هاشمی اظهار داشت: انتظار است سازمان‌های بیمه‌گر نسبت به پوشش بیمه‌ای و تسهیل و تسریع در پرداخت مطالبات بیمه‌ای اقلام دارویی مذکور داروخانه جمعیت هلال‌احمر مساعدت لازم را داشته باشند.

وی یادآوری کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت هلال‌احمر و برنامه‌های حمایتی در حوزه دارو و درمان در این مجموعه بتوانیم به بیماران نیازمند خدمات شایسته‌ای را ارائه دهیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر