logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۶۷۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر خبر داد:

قطع برق و پلمپ ادوات کارگاه ماسه‌شویی در هیدج ابهر

قطع-برق-و-پلمپ-ادوات-کارگاه-ماسه‌شویی-در-هیدج-ابهر
مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر گفت: بر اساس تکرار تخلفات برداشت غیرمجاز از بستر رودخانه ابهررود و عدم بی‌اعتنایی به اخطاریه‌های ابلاغی از سوی امور آب که موجب تغییر مورفولوژی بستر رودخانه شده بود طی اخذ دستور قضایی حکم اجرا شد.

سیدحسن ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: بر اساس تکرار تخلفات برداشت غیرمجاز از بستر رودخانه ابهررود و عدم بی‌اعتنایی به اخطاریه‌های ابلاغی از سوی امور آب که موجب تغییر مورفولوژی بستر رودخانه و تجمیع پساب شهری و به مخاطره افتادن زیست محیطی شده بود طی اخذ دستور قضایی حکم اجرا شد.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: برق کارگاه ماسه‌شویی شمش صنعت هیدج ابهر به علت برداشت غیرمجاز مصالح رودخانه‌ای و به تبع آن برداشت غیرمجاز آب فراتر از پروانه بهره‌برداری و تغییر نوع مصرف برق شرکت فوق‌الذکر توسط عوامل شرکت توزیع خرمدره قطع شد.

ابراهیمی افزود: در همین راستا ۲ دستگاه لودر به همراه خط تولید کارگاه ماسه‌شویی توسط امور منابع آب ابهر با نظارت مأمورین مراجع قضایی در محل شرکت پلمب و جلوی بهره‌برداری آن تا اعلام نظر مراجع قضایی گرفته شد. 

مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر گفت: با استناد به قوانین توزیع عادلانه آب، کلیه منابع آبی از جمله رودخانه‌ها، مسیل‌ها، مرداب‌ها و اراضی واقع در بستر و حرایم آنها، جزء انفال و مشترکات عمومی محسوب و متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و بدون اخذ مجوز، قابلیت واگذاری و هر گونه بهره‌برداری به اشخاص حقیقی یا حقوقی را ندارد.

مدیر امور منابع آب شهرستان ابهر گفت: بر اساس مجموع قوانین توزیع عادلانه آب و تکرار تخلفات شرکت مذکور و نبود پتانسیل مناسب در بستر رودخانه جهت ابطال تمامی مجوزه‌های صادره از سوی اداره صمت پیگیر خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر