logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۶۷۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

برگزاری محفل انس با قرآن کریم ویژه جامعه ورزش و جوانان در زنجان

برگزاری-محفل-انس-با-قرآن-کریم-ویژه-جامعه-ورزش-و-جوانان-در-زنجان-
محفل انس با قرآن کریم با عنوان شکرانه بندگی در استان زنجان بوده که این محفل با حضور ارزشمند مادر شهیدان خالقی پور و خواهران فیروزی کاراته کاهای حافظ قرآن زنجانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان، محفل نورانی انس با قرآن کریم ویژه جامعه ورزش و جوانان ساعت 9 شب 28 رمضان المبارک و در محل دارالقرآن الکریم زنجان به همت بسیج ورزشکاران و اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.   

بیشتر بخوانید

این محفل با عنوان شکرانه بندگی و با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، رفیعی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری، جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای هیأت‌های ورزشی استان برگزار شد.   

همچنین حضور و قدوم ارزشمند مادر شهیدان داود، رسول و علیرضا خالقی پور و خواهران فیروزی، کاراته کاهای حافظ قرآن نیز این محفل نورانی معنوی را متبرک کرد. این برنامه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان ،سازمان بسیج ورزشکاران استان ، موسسه دارالقرآن الکریم زنجان و سازمان فرهنگی هنری شهرداری برگزار شد.  

تلاوت آیاتی از قرآن كریم توسط قاریان بین‌المللی، اجرای تواشیح توسط گروه سرود دارالقرآن الکریم، حضور حافظ خردسال و نوجوان قرآن كریم خانم ها مهسا و مهیا فیروزی از ورزشکاران کاراته استان و اجرای مسابقه فرهنگی از برنامه‌های محفل بزرگ قرآنی جامعه ورزش و جوانان استان زنجان بود.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر