logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۶۷۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
زنگ سواد رسانه‌ای؛

کارآفرینی به سبک رسانه‌

کارآفرینی-به-سبک-رسانه‌
مفهوم کارآفرینی رسانه‌ای را می‌توان به مجموع فعالیت‌های کارآفرینانه‌ای که با هدف استخراج فرصت‌های مناسب کسب‌و‌کار و سود‌آوری در صنعت رسانه انجام می‌شود، تعریف کنیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» یکی از انواع کارآفرینی‌ها، کار‌آفرینی رسانه‌ای است.

بیشتر بخوانید

مفهوم کارآفرینی رسانه‌ای را می‌توان به مجموع فعالیت‌های کارآفرینانه‌ای که با هدف استخراج فرصت‌های مناسب کسب‌و‌کار و سود‌آوری در صنعت رسانه انجام می‌شود ،تعریف کنیم.

این فعالیت‌ها ممکن است فروش و تولید یک محصول، ارائه خدمات و یا یک اطلاعات و داده‌ای می‌باشد.

اساس کارآفرینی رسانه‌ای ارائه ارزش در بازار هدف است که در دونوع تعریف می شود.

در نوع اول ارائه ارزش در بازار هدف  توسط فعالیت‌های کار‌آفرین رسانه‌ای ایجاد می‌شود.

در نوع دیگر هم می‌تواند توسط افراد یا کاربران دیگر که به صورت متخصص و نیمه‌متخصص تعلیم می‌شوند، خلق شوند که نهایتا توسط خود کارآفرین به بازار هدف تحویل داده می‌شود.

کارآفرینی رسانه ای بر یک ایده‌ی مبتنی بر فرصت شناسایی می‌شوند حال آنکه این ایده توسط خود کارآفرین خلق شود و یا توسط کارآفرین شناسایی و کشف شود.

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر