logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۶۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

پیش فروش اینترنتی و سرویس دربستی در ایام اربعین ممنوع است

پیش-فروش-اینترنتی-و-سرویس-دربستی-در-ایام-اربعین-ممنوع-است-

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان  گفت: انجام هرگونه پیش فروش اینترنتی و سرویس دربستی در ایام اربعین ممنوع است و تخلف محسوب می شود.

به گزارش موج رسا; ایرج دست نشان در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه در ایام اربعین باید هر گونه سرویس غیرضروری حذف شود، اظهار داشت: در ایام اربعین اولویت اداره کل راهداری  حمل و نقل جاده ای استان زنجان با زائران است  و ناوگان حمل و نقل جاده ای  باید در این ایام ازسرویس های دربستی اجتناب کند .

وی با اشاره به حضور پررنگ مدیران فنی در این ایام خاطرنشان کرد: مدیران فنی شرکتهای مسافربری  باید دراین ایام حضوری مستمر داشته باشند و بررسی مدارک از جمله معاینه فنی، کارت سلامت، تمدید دفترچه و کارت هوشمند باید در اولویت قرار گیرد.

این مسئول از فعالیت شبانه‌روزی تمامی مجتمع‌های خدماتی رفاهی و  راهدارخانه‌های استان در مسیر تردد زائران حسینی خبر داد و افزود: زائران می‌توانند در صورت نیاز و اضطرار از فضاها و امکانات مجتمع‌ها و راهدارخانه‌ها استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان همچنین از نصب علائم ترافیکی، ایمنی و تجهیزات لازم در راه‌های استان طی ایام اربعین خبر داد و گفت:  اقدامات حمایتی شامل سوخت رسانی به ناوگان‌ حمل و نقل جاده‌ای برای انتقال و جابه‌جائی زائران به مرز مهران ارائه می‌شود.

دست نشان با اشاره به اینکه در ایام اربعین حسینی سال گذشته بیش از 11 هزار زائر توسط ناوگان حمل ونقل جاده ای استان زنجان  جابجا شدند، تاکید کرد: شهروندان برای سفرهای خود در این ایام ازقبل برنامه ریزی کرده و با توجه به مقصد از سایر وسایل نقلیه عمومی مانند سواری کرایه و قطار استفاده نمایند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر