logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۶۷۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش:

امتحانات شبه نهایی دهم و یازدهم اواخر فروردین برگزار می‌شود

امتحانات-شبه-نهایی-دهم-و-یازدهم-اواخر-فروردین-برگزار-می‌شود
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه‌های امتحانات نهایی تنظیم و تدوین شده است گفت: امتحانات شبه نهایی نیز دهم و یازدهم اواخر فروردین برگزار می‌شود.

محسن زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه آموزش و پرورش به منظور آماده سازی دانش آموزان برای آمادگی در امتحانات نهایی اقدام به برگزاری آزمون‌های شبه نهایی و نهایی می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: آزمون‌های شبه نهایی ایجاد آمادگی در دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم را افزایش داده و این دانش‌آموزان با شیوه سوالات و نحوه برگزاری آزمون آشنا می‌شوند. از دانش آموزان درخواست داریم در ساعت مقرر حضور پیدا کرده و از بردن هرگونه وسیله ارتباطی در جلسه امتحانات پرهیز نمایند.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امتحانات شبه نهایی در اواخر فروردین ماه امسال برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این آزمون در ۲ درس تخصصی و ۲ درس عمومی در سراسر کشور توسط معاونت برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز از ۳۰ اردیبهشت ماه در حوزه‌های برگزاری آزمون از ساعت ۷:۳۰ آغاز خواهد شد.

زارعی با اشاره به اینکه یک روز دیگر هم برای امتحانات پایه‌های دهم و یازدهم در دو ساعت متفاوت اختصاص داده خواهد شد، عنوان کرد: شروع آزمون پایه یازدهم نیز از ساعت ۷:۳۰ صبح و امتحانات پایه دهم از ساعت ۱۰:۳۰ خواهد بود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر