logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۶۶۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ در گفتگو با موج رسا:

جرائم رانندگی 4 الی 5 برابر افزایش می‌یابد‌

جرائم-رانندگی-4-الی-5-برابر-افزایش-می‌یابد‌-
رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ با بیان اینکه افزایش 500 برابری جریمه‌ها مربوط به عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی صحت ندارد گفت: جرائم رانندگی 4 الی 5 برابر افزایش می‌یابد‌.

سید پیمان شبیری در گفتگوی با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه افزایش 500 برابری جریمه‌ها مربوط به عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی صحت ندارد اظهار کرد: جریمه‌های مذکور در اثر عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی 4 الی 5 برابر افزایش داشته که این میزان افزایش قرار است، اعمال شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هدف از افزایش جرائم رانندگی جلوگیری از تصادفاتی است که به علت عدم توجه به کم بودن مبالغ جریمه افراد متخلف به آن توجه نمی‌کنند و در واقع بازدارندگی افراد از بروز تخلف‌های عمدی است.

رئیس اﺩﺍﺭﻩ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﭘﻠﯿﺲ ﺭﺍﻫﻮﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺯﻧﺠﺎﻥ عنوان کرد: امیدواریم زمینه‌ای ایجاد شود که از بروز تصادفات در اثر عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی جلوگیری شود.

شبیری عنوان کرد: چند سالی بود که پلیس راهور فراجا درباره طرح مذکور پیشنهاداتی به مجلس ارائه داده بود که امسال عملی شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش تصادفات در داخل و خارج شهر این دستور نهایی داده شده و اجرا می‌شود لازم است تمام شهروندان در جریان اعمال قانون جدید جرائم رانندگی قرار بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر