logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۶۶۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامي شهرستان ابهر خبر داد:

کلاهبرداری ميلياردي به بهانه ثبت نام در سامانه حج و زيارت

کلاهبرداری-ميلياردي-به-بهانه-ثبت-نام-در-سامانه-حج-و-زيارت
فرمانده انتظامي شهرستان ابهر گفت: کلاهبرداري که به بهانه ثبت‌نام در سامانه حج و زيارت از شهروندان 3 ميليارد و 700 ميليون ريال اخاذي کرده بود، دستگير شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، هادي نوروزي در اشاره به جزئيات اين خبر گفت: پس از اعلام گزارش پليس آگاهي استان زنجان و نيز شکايت شهروندان مبني بر کلاهبرداري در ثبت‌نام سفر به مکه مکرمه، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وي افزود: شاکيان در اظهارات خود اعلام کردند که شخصي با وعده ثبت‌نام در سامانه حج و زيارت و سفر به مکه مکرمه از شهروندان اخاذي ‌کرده و به اين بهانه مبالغ زيادي را از متقاضيان حج دريافت کرده است.

 نوروزي تصريح کرد: ماموران پليس آگاهي با انجام تحقيقات گسترده و با همکاري ماموران کلانتري 12 اثيرالدين ابهر موفق شدند عامل کلاهبرداري را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي در عملياتي غافلگيرانه دستگير کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: متهم دستگير شده در بازجويي‌ها به انجام 3 فقره کلاهبرداري به مبلغ 3 ميليارد و  700 ميليون ريالي در شهرستان ابهر اعتراف کرد.

وی در پايان با اشاره به معرفي فرد کلاهبردار به مراجع قضائي، از شهروندان خواست با مراجعه حضوري به آژانس‌هاي مسافرتي و شرکت‌هاي معتبر، اقدام به رزرو تور مسافرتي کرده چنانچه قصد انجام سفرهاي زيارتي را دارند به اداره حج و زيارت مراجعه کنند و اگر در خصوص اين کلاهبرداري، شهروندان شکايتي دارند به پليس آگاهي اين شهرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر