logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۶۶۹۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم در گفتگو با موج‌رسا:

۶ پزشک متخصص در شهرستان طارم فعالیت دارد

۶-پزشک-متخصص-در-شهرستان-طارم-فعالیت-دارد-
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم با بیان اینکه وظایف مراکز سلامت در شهرستان‌ طارم با اشاره به ارائه خدمات پزشکی در طارم گفت: در حال حاضر ۶ پزشک متخصص در شهرستان طارم فعالیت دارند.

نعمت یارمحمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه تا کنون ۶ پزشک متخصص در حال فعالیت در شهرستان طارم است که این پزشکان در زمینه‌های مختلف فعالیت دارند اظهار کرد: از جمله متخصصین داخلی، اطفال، زنان و زایمان، جراحی، بیهوشی و رادیولوژی در مراکز درمانی شهرستان طارم فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه وظایف مراکز سلامت در شهرستان‌ طارم در بحث درمانی با اولویت مراقبت و رسیدگی‌های لازم برای گروه‌های هدف همراه است افزود: وظایف مراکز سلامت در شهرستان طارم مراقبت از مادران باردار، شیرده، افراد سالمند، اطفال و کودکان است که پزشکان از بیماران مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم با بیان اینکه شهرستان طارم دارای دندانپزشک، آزمایشگاه، داروخانه و... است که در آن اقدامات مربوط به درمان و...انجام می‌شود، عنوان کرد: در این مراکز پیشگیری و مراقبت صفر تا صد از گروه‌های هدف انجام می‌شود و بیش از ۷۰ نفر در این مراکز درمانی مشغول به فعالیت هستند.

یار محمدی با بیان اینکه وظایف خانه‌های بهداشت که زیر نظر بهورزان خدمات لازم ارائه می‌شود و وطیفه اصلی آنها مراقبت از گروهای سنی هدف است اظهار کرد: مراقبت از نوزادان تازه متولد شده شروع تا قشر سالمندان ادامه دارد و اگر از گروهای سنی هدف بیماری نیاز به معرفی برای ادامه مراحل درمان داشته باشد به پزشکان متخصص مربوطه ارجاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه پایگاه سلامت در شهرستان طارم همان فعالیت مربوطه به بهورزان را انجام می‌دهد گفت: در مراکز مربوطه علاوه بر کنترل شرایط مادران باردار کنترل فشار خون افراد دارای سابقه فشار خون بالا با تشکیل پرونده انجام می‌دهند.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر