logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۶۶۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان:

پرداخت زکات فطره از دستگاه‌های پز نانوایی امکان‌پذیر شد

پرداخت-زکات-فطره-از-دستگاه‌های-پز-نانوایی-امکان‌پذیر-شد-
مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه در بحث جمع‌آوری زکات فطره برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌های لازم برای دسترسی بهتر و آسان‌تر مردم انجام شده است، گفت: دستگاه‌های پز یک هزار و 500 نانوایی فعال در استان زنجان برای دریافت زکات فطره مردم انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» روح‌اله صالحی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه دستگاه‌های پز یک هزار و 500 نانوایی فعال در استان زنجان برای دریافت زکات فطره مردم انجام شد، که این دستگاه‌ها از شب عید فطر به مدت 3 روز زکات و وجوهات شرعی پرداختی از طرف مردم دریافت خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: زکات و وجوهات پرداختی از سوی مردم با رعایت موازین شرعی برای مردم مناطق محروم و حوزه معیشت نیازمندان پرداخت خواهد شد.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان تاکید کرد: برای جمع‌آوری زکات فطره مردم استان، یک هزار و 800 پایگاه در نظر گرفته شده که در روز عید سعید فطر و یک روز بعد از آن در مساجد و معابر مستقر خواهد شد.

وی ادامه داد: 8 میلیارد و 250 میلیون ریال برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد از سوی کمیته امداد امام راحل جمع‌آوری و به حساب ستاد دیه استان واریز شد.  

صالحی با بیان اینکه در بحث جذب حامیان ایتام عنوان کرد: دو پویش به عشق علی(ع) و یاوران امام علی(ع)، 2 هزار و 923 حامی جدید به جمع 32 هزار حامی ایتام اضافه شده، که در حال حاضر 4 هزار و 900 فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند.

وی با اشاره به اطعام مهدوی، طبخ غذای گرم و افطاری ساده تصریح کرد: 273 آشپزخانه اطعام مهدوی کاملا با محوریت مردم ایجاد و 291 میز ساده افطاری که یک پویش جدید در قالب افطاری ساده بود، برگزار شد.

مدیر‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با بیان اینکه ماحصل این برنامه‌های اجرایی 261 هزار پرس غذای گرم، 214 هزار و 200 هزار افطاری ساده و 30 هزار و 666 بسته معیشتی تهیه و توزیع شد، حضور فعال و مشارکت مردم در برنامه‌های مختلف در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به سال‌های گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر