logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۶۶۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان خبر داد:

کشف 4 ميلياردی لاستيک قاچاق در زنجان

کشف-4-ميلياردی-لاستيک-قاچاق-در-زنجان
رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان از کشف لاستيک خودروهای سنگين قاچاق و احتکار شده، به ارزش 4 ميليارد ريال در اجرای طرح مقابله با کالای قاچاق در زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ حسين بدری در اين رابطه بيان داشت: در اجراي طرح تشديد مقابله با کالای قاچاق، ماموران پليس امنيت اقتصادی استان برابر رصد انجام شده از وجود انبار احتکار لاستيک خودرو مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضايی، در بازرسی از اين انبار، تعداد 33 حلقه لاستيک خودرو سنگين فاقد مجوز و احتکار شده کشف کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادی استان زنجان با اشاره به اينکه کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را بيش از 4 ميليارد ريال بر آورد کردند، تصريح کرد: در اين راستا يک متهم دستگير و به همراه پرونده‌ی متشکله برای سير مراحل قانونی به مرجع قضايی معرفی شد.

بدری در خاتمه خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با پديده شوم قاچاق از اولويت‌های اين پليس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك در اين زمينه، مراتب را به مركز فوريت‌های پليسی 110 و يا ستاد خبري پليس امنيت اقتصادی به شماره 096300 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر