logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۶۶۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر خبر داد:

انهدام باند سارقين زورگير در پوشش خانواده در زنجان

انهدام-باند-سارقين-زورگير-در-پوشش-خانواده-در-زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از انهدام باند سارقين زورگير در پوشش خانواده و کشف 8 ميلياردی طلا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ هادی نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اعلام اين خبر گفت: با اعلام مرکز فوريت‌های پليسی، مبنی بر سرقت منزل و زورگيري، موضوع به صورت ويژه با توجه به احتمال انجام عمل مجرمانه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اينکه کارآگاهان پليس آگاهی اين شهرستان با رصد و اقدامات فنی پليسی، قادر به شناسايی متهم اصلی که خانمی دارای سابقه محکوميت متواری بوده، شدند و نهايتاً با هماهنگی قضايی متهم، در عملياتي منسجم دستگير و به پليس آگاهی انتقال که در بازجويی فنی، ناچار به افشای هويت 3 نفر از همدستان خود شد.

نوروزی در ادامه گفت: همدستان اين باند در عمليات ضربتی در کمتر از 24 ساعت در مخفيگاه شان دستگير و به پليس آگاهي انتقال و همگی به بزه انتسابی خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به کشف مقاديری طلا و جواهر به ارزش 8 ميليارد ريال، يک دستگاه کارتخوان و 7 دستگاه گوشی موبايل هوشمند سرقتی از مخفيگاه سارقين، بيان داشت: در تحقيقات اوليه مشخص شد سارقين در پوشش خانواده اقدام به زورگيری و سرقت می‌کردند.

وی با بيان اينکه تحقيقات در خصوص اين پرونده ادامه دارد افزود: امنيت مردم خط قرمز پليس است و پليس با اقتدار ضمن برخورد با هر گونه ناامنی، اجازه نخواهد داد امنيت پايدار در جامعه به خطر افتاده و خدشه‌ای به آن وارد شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر