logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۶۶۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در سال گذشته انجام شد؛

لکه‌گیری اضطراری جاده‌های استان زنجان با بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت

لکه‌گیری-اضطراری-جاده‌های-استان-زنجان-با-بیش-از-۲۰-هزار-تن-آسفالت-
رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان از لکه‌گیری و چاله‌پرکنی محورهای استان با ۲۰ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت سرد و گرم طی ۱۲ ماه سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، بهمن بیات، رئیس اداره نگهداری راه‌های این اداره کل به تشریح عملکرد اداره متبوع خود پرداخت و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ در راستای ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی و محورهای اصلی و شریانی، عملیات لکه‌گیری و پر کردن چاله‌ها با ۲۰ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت سرد و گرم توسط همکاران صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رسیدگی به راه‌ها و ارتقای کیفیت آن‌ها همواره مورد توجه این اداره کل است، اظهار کرد: شانه‌سازی راه‌ها نقش بسزایی در ارتقای ایمنی جاده‌ها و رانندگی ایفا و از تخریب آسفالت جلوگیری می‌کند و در این راستا سال گذشته بیش از ۳۶۰ کیلومتر شانه‌سازی در جاده‌ها انجام شد.

بیات اعتبار هزینه شده برای اجرای عملیات آسفالتی در طول ۶ هزار کیلومتر راه‌های اصلی، فرعی و روستایی را ۷ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

وی تاکید کرد: عمده عملیات آسفالتی در محورهای اصلی و شریانی زنجان _ قزوین و ترانزیت زنجان_میانه در حدود ۹۰ کیلومتر صورت گرفت.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از تعمیر و نگهداری ۷۹ پل در استان نیز خبر داد و اظهار داشت: امسال نیز در صورت تخصیص اعتبار، برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

وی درباره دیگر عملیات آسفالتی انجام شده در طی این مدت گفت: آسفالت ۷۴۳ کیلومتر راه روستایی، ۱۵۹ کیلومتر لکه‌گیری راه‌های فرعی و ۸۱ کیلومتر راه‌های اصلی و شریانی به صورت پیمانی و اجرای ۸۵ هزار متر درزگیری انجام شده است.

استان زنجان دارای ۵ هزار و ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراهی است که از این میزان ۲۰۰ کیلومتر آزادراه، ۱۶۰ کیلومتر آن بزرگراه و ۴۵۷ کیلومتر آن راه اصلی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر