logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۶۶۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد:

پاسخگویی مرکز هلال‌احمر زنجان به بیش از ۳ هزار تماس مردمی

پاسخگویی-مرکز-هلال‌احمر-زنجان-به-بیش-از-۳-هزار-تماس-مردمی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: نوروز امسال اپراتورهای مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) هلال‌احمر پاسخگوی بیش از سه هزار و ۵۰۰ تماس مردمی از طریق شماره ۱۱۲ ندای امداد بودند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، حکمت اله هاشمی ضمن قدردانی از زحمات همه امدادگران، نجاتگران و جوانان در اجرای برنامه‌های طرح نوروزی استان گفت: در طرح نوروزی سالجاری ۱۹ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت در جاده های ارتباطی روزانه با حضور ۱۲۵ نفر نیرو برای مسافران خدمات امدادی ارائه می دادند.

بیشتر بخوانید

وی یادآوری کرد: از ۲۴ اسفند ماه و همزمان با آغاز خدمات امدادی به مسافران نوروزی در سطح استان، اپراتورهای مرکز EOC هلال احمر زنجان به ۳ هزار و ۵۰۰ تماس مردمی در طرح نوروزی از طریق سامانه ارتباطی 112 پاسخ دادند.

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این تماس‌ها در خصوص دریافت خدمات امدادی در حوادث و سوانح مختلف ثبت شده است.

هاشمی اظهارداشت: مرکز EOC یکی از واحدهای بسیار مهم و حائز اهمیت حوزه امدادو نجات هلال احمر استان زنجان محسوب‌ می شود.

وی تاکید کرد: انجام عملیات‌های امدادی وابسته به اطلاعات و داده‌های اولیه ای است که توسط این مرکز در اختیار نجاتگران قرار می‌گیرد. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر