logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۶۶۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

اعلام جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات در استان زنجان

اعلام-جزئیات-برگزاری-دور-دوم-انتخابات-در-استان-زنجان
دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با اعلام جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات در استان زنجان گفت: تمام فرایند‌هایی که در انتخابات دور اول بود مجدد در دور دوم نیز تکرار خواهد شد.

ولی‌اله رحیمی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زنجان _ طارم و حوزه انتخابیه خدابنده روز ۲۱ اردیبهشت ماه همزمان با کل کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تمام فرایند‌هایی که در انتخابات دور اول بود مجدد در دور دوم نیز تکرار خواهد شد، اما طبق تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات تمام رأی‌دهندگان مرحله دوم منحصراً در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول انتخابات رأی داده‌اند شرکت خواهند کرد و کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه رأی نداده باشند در مرحله دوم انتخابات می‌توانند در هر یک از حوزه‌هایی که خود خواستار هستند شرکت کنند و رأی دهند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان در خصوص تبلیغات کاندیداها نیز بیان کرد: تبلیغات به مدت یک هفته خواهد بود و کاندیداها تا ۲۴ ساعت مانده به زمان اخذ رأی مجاز به تبلیغات خواهند بود.

وی تصریح کرد: متولدین مورخ ۱۳۸۵.۰۲.۲۱ به بعد نیز در این مرحله مجاز هستند رای خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

رحیمی خاطرنشان کرد: فرایند آموزش‌ها، شعبه‌ها دوباره در حال ساماندهی است تا انتخابات در این برهه زمانی نیز همانند دوره قبل بدون مشکل برگزار شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر