logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۶۶۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
شهردار ابهر خبر داد:

پیش‌بینی بودجه ۶۸۰ میلیارد تومانی برای شهرداری ابهر

پیش‌بینی-بودجه-۶۸۰-میلیارد-تومانی-برای-شهرداری-ابهر-
شهردار ابهر گفت: بودجه ۶۸۰ میلیارد تومانی برای شهرداری ابهر پیش‌بینی شده است و با سیاست‌‌گذاری خوبی که اعضاء محترم شورا داشتند دنبال این هستیم که در ناحیه حسین‌‌آباد بر اساس عدالت‌محوری در توسعه، کارهای خوبی انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» رضا حیدری در محفل انس با قرآن که به همت شورا و شهرداری در مسجد باب‌الحوائج حسین آباد برگزار شد، گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در حسین‌آباد انجام شده است، سال قبل که در این منطقه بودیم مردم چند درخواست داشتند که با کمک و مساعدت اعضای شورا پیگیری‌های خوبی برای تحقق این درخواست‌ها صورت گرفت، خوشبختانه مردم حسین‌آباد مردمی شریف هستند که همواره خدمت‌گزاران خود را یاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به نام‌گذاری سال به نام جهش تولید با مشارکت مردم، تصریح کرد: اعتقاد راسخ به این موضوع داریم که هر جا مردم حضور داشته باشند کارها خیلی بهتر و با سرعت بیشتر انجام شده است.

حیدری با تأکید بر اینکه مردم سهام‌دار اصلی این نظام و به ویژه شهرداری هستند، گفت: شهرداری ابهر نیز متعلق به همه مردم است و بنده هم به عنوان یک خادم در خدمت شما مردم شریف هستم تا به اتفاق همکاران با انجام اقدامات لازم شاهد رشد و پویایی شهر باشیم.

شهردار ابهر با اشاره به اینکه مبلمان شهری برای منطقه حسین‌آباد خریداری شده و به زودی نصب خواهد شد، اذعان کرد: خرید چراغ و تجهیزات برقی برای این منطقه را نیز در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه سال قبل به اهالی قول دادیم که پارک درویش‌آباد راه‌اندازی شود، ادامه داد: اعتباری که سال قبل برای این پارک داشتیم 2 میلیارد بود که نتوانستیم با این اعتبار هم زمین خریده و هم پارک را راه‌اندازی کنیم اما امسال با پنج میلیارد تومان راه‌اندازی این پارک در دستور کار قرار گرفته و به زودی نیز کارهای مربوط به آن انجام خواهد شد.

حیدری با یادآوری اینکه امسال بعد از عید حسین‌آباد اولین ناحیه‌ای است که کار آسفالت آن آغاز شده است، گفت: لکه‌گیری در اکثر خیابان‌های این منطقه در حال انجام است و در اکثر مناطق نیز پیور را نیز در برنامه داریم.

این مسئول با اشاره به بحث کاشت درختان چنار و همچنین درختان مثمر در این ناحیه و در پارک خانواده، گفت: پیگیر احداث سالن چند منظوره در پارک خانواده نیز هستیم.

شهردار ابهر با اشاره به اینکه برای حل مشکل خیابان موسوی تقریبا سه مورد توافق برای تملک تمام شده است، افزود: با اتمام تملک‌ها بحث تعریض خیابان موسوی آغاز می‌شود.

وی با یادآوری اینکه یکی از مشکلات اصلی منطقه حسین‌آباد بحث ضایعات‌فروشان است، توضیح داد: حل این مشکل با فوریت و جدیت در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد.

حیدری تصریح کرد: بودجه ۶۸۰ میلیارد تومانی برای شهرداری ابهر پیش‌بینی شده است و با سیاست‌‌گذاری خوبی که اعضاء محترم شورا داشتند دنبال این هستیم که در ناحیه حسین‌‌آباد بر اساس عدالت‌محوری در توسعه، کارهای خوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه کار ممیزی در ابهر آغاز شده است، تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم از ساخت و ساز غیرمجاز پرهیز کنند زیرا با این موضوع برخورد می‌شود که همین برخوردها ممکن است زمینه به وجود آمدن دلخوری بین شهروندان شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر