logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۵
[ شناسه خبر : ۳۶۶۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

شعار سال به برکت فعالیت اساتید و دانشجویان محقق می‌شود

شعار-سال-به-برکت-فعالیت-اساتید-و-دانشجویان-محقق-می‌شود
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه اساتید و روسای دانشگاه‌ها می‌توانند در زمینه‌های مختلف برای نظام جمهوری اسلامی و برای ملت ایران تولید قدرت کنند گفت: شعار سال به برکت فعالیت اساتید و دانشجویان محقق می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سردار جهانبخش کرمی در نشست هم اندیشی اساتید بسیجی استان زنجان با موضوع تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در دانشگاه آزاد زنجان برگزار شد با بیان اینکه امسال مقام معطم رهبری شعار سال را «جهش تولید با مشارکت مردم» نامیدند و سال‌هاست که بر بحث تولید داخلی تاکید و سفارش دارند اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب مشارکت مردم را در عرصه‌های مختلف مهم دانسته‌اند و به این نکته تاکید دارند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: شهدای زیادی در زمینه‌های مختلف برای کشور افتخار آفرین بودند از جمله این شهدا می‌توان به شهید چمران اشاره کرد که ایشان تولید قدرت در زمینه دفاع از کشور و آرمان‌های انقلابی را بر عهده داشتند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: شهدای بزرگواری چون «شهید آوینی» تولید قدرت در جبهه جنگ نرم، «شهید شهریاری» تولید قدرت در انرژی صلح آمیز هسته‌ای، «شهید تهرانی مقدم» تولید قدرت در زمینه دفاع داشتند و امروزه کشورمان به برکت وجود چنین شخصیت‌های مطرحی از قدرت دفاعی بسیار بالایی برخوردار است.

سردار کرمی ابراز کرد: اساتید و روسای دانشگاه می‌توانند در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، دفاعی، صنعت و معدن برای کشور،  نظام جمهوری اسلامی و برای ملت ایران تولید قدرت کرده و در سنگر حساس دانشگاه‌ها که محور تحولات اساسی است نقش اصلی و مهمی ایفا کنند.

وی اضافه کرد: همه پیشرفت‌های امروز در کشور به برکت فعالیت اساتید و دانشجویان در عرصه‌های مختلف بوده که فعالیت آنها باعث پیشرفت انقلاب در زمینه‌های مختلف شده است و  شعار سال به برکت فعالیت اساتید و دانشجویان محقق می‌شود. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر