logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۶۶۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد واحد اسلامی زنجان:

ارگان‌ها و سازمان‌ها باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند

ارگان‌ها-و-سازمان‌ها-باید-برای-تحقق-شعار-سال-تلاش-کنند
رئیس دانشگاه آزاد واحد اسلامی زنجان با بیان اینکه تمام ارگان‌ها و سازمان‌ها باید اهتمام ویژه برای تحقق شعار تلاش کنند گفت: نقش قوای سه گانه برای تحقق شعار سال مهم است.

احمد نقیلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه از سال ۸۸ نامگذاری الگوی مصرف توسط مقام معظم رهبری انجام شد و اگر دقت لازم صورت گیرد تمام عنوان تا به امروز اقتصادی مطرح شده است گفت: در شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم بیشتر شامل سه قوه است که نقش مهم در تحقق این شعار دارند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران تولیدات در کشور وسیع شد و به پیشرفت‌های زیادی در این عرصه رسیدیم که خود بیانگر ترقی و پیشرفت جامعه است.

وی اضافه کرد: ترقی و پیشرفت‌های امروز در جامعه بعد از انقلاب به برکت رهنمودهای امام راحل به تحقق پیوسته است.

نقیلو ابراز کرد: با توجه به این نکته که اولین وظیفه دولت دفاع در برابر غارت بیگانگان در کشور است که در این زمینه به بهترین شکل ورود داشتند.

وی اضافه کرد: با توجه به شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» مطرح شده است و مقام معظم رهبری به حضور مردم در این عرصه تاکیدات فراوان داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد اسلامی زنجان با بیان اینکه همه قوا باید برای تحقق شعار سال دست در دست هم دهند تا این شعار در کشور با مشارکت همه جانبه مردم محقق شود ادامه داد: در انقلاب اسلامی حضور و مشارکت مردم باعث پیشرفت در جامعه است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر