logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۶۶۳۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر خبر داد:

ارائه خدمات مراکز مشاوره روان‌شناختی به ۲۳۲ دانش‌آموز ابهری

ارائه-خدمات-مراکز-مشاوره-روان‌شناختی-به-۲۳۲-دانش‌آموز-ابهری
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: مراکز مشاوره روان‌شناختی به ۲۳۲ دانش‌آموز ابهری ارائه خدمات کردند.

حمید کاوندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: از ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ تاکنون تعداد ۲۳۲ ارجاعات دانش‌آموزی از مدارس به مراکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی آموزش و پرورش مناطق و نواحی و مرکز مشاوره شهرستان داشته‌ایم که ۷۲ مورد مرتبط با فوریت‌های روانی‌اجتماعی بوده است.

بیشتر بخوانید

کاوندی افزود: موارد دیگر شامل ۵۱ مورد مشکلات تحصیلی و مشاوره تحصیلی و کنکور، ۷ مورد اختلالات یادگیری ۴۷ مورد افسردگی، ۲ مورد گفتاردرمانی، ۵ مورد خدمات و مشاوره قبل از ازدواج و ۴۸ مورد مشاوره خانواده بوده است.

کاوندی تصریح کرد: تعداد ۵۰ مورد فوریت نیز پیگیری و به نهادهای برون‌سازمانی عضو ائتلاف نماد ارجاع داده شده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: آموزش و پرورش شهرستان ابهر یک مرکز مشاوره و خدمات روان‌شناختی مستقل دارد که همه روزه به جز روزهای جمعه آماده خدمات‌دهی در نوبت صبح به دانش‌آموزان و والدین هستند. انتظار می‌رود مدیران مدارس اطلاع‌رسانی لازم را در مورد معرفی مراکز مشاوره و خط ۱۵۷۰ به دانش‌آموزان و اولیا داشته باشند.

کاوندی خاطرنشان کرد: خط ملی نماد (۱۵۷۰) از ۸ صبح تا ۸ شب به صورت رایگان خدمات مشاوره تلفنی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر