logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۶۶۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

ورود سامانه بارشی جدید به استان زنجان

ورود-سامانه-بارشی-جدید-به-استان-زنجان
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به با ورود سامانه بارشی به استان زنجان گفت: همراه با این سامانه شدت وزش باد در زنجان افزایش می‌یابد.

حسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه هوای استان امروز صاف تا قسمتی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود که از بعد از ظهر به شدت وزش باد افزوده می‌شود گفت: دمای هوا از فردا تا اواسط هفته به شکل تدریجی و با شیب ملایم کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید

وی اضافه کرد: این سامانه در طی روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه با رگبارهای پراکنده باران همراه خواهد بود و داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته خیرآباد با دمای صفر درجه سلسیوس و دستجرده با 29 درجه سلسیوس، به ترتیب سردترین و گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۰ درجه سانتیگراد بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است. 

سلطانی ابراز کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۶ و ۲۳ درجه، ابهر ۲ و ۱۹، خرمدره هشت و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۲ و ۲۷ درجه، قیدار هشت و ۱۹ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۰ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر