logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۶۶۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

صدور 25 اخطاریه به ساخت و ساز غیرمجاز در حریم زنجانرود

صدور-25-اخطاریه-به-ساخت-و-ساز-غیرمجاز-در-حریم-زنجانرود-
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود با بیان اینکه تعداد صدور اخطاریه درباره ساخت و سازه‌های غیر مجاز در سال گذشته بیش از 180 مورد ثبت شده است گفت: در طرح نوروزی 1403 صدور 25 اخطاریه درباره ساخت و ساز غیرمجاز در حریم زنجانرود انجام شد.

میثم زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه برای ساخت و سازها در حریم‌های غیر مجاز در گام اول اخطاریه توسط راهداری نسبت به فرد متخلف ارسال می‌شود هر ساخت و ساز غیر مجازی که اخطاریه سه مورد اخطاریه دریافت کند به فرد متخلف 72 ساعت زمان داده می‌شود تا مورد منظور قلع و قمع شود گفت: تعداد صدور اخطاریه درباره ساخت و سازه‌های غیر مجاز در سال گذشته بیش از 180 مورد بود که توسط راهداری زنجانرود انجام شده و در طرح نوروزی سال 1403 تعداد اخطاریه صادر شده بیش از 25 مورد گزارش شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این اداره به صورت مستمر نسبت به نظارت و در صورت لزوم نسبت به صدور اخطاریه بر ساخت و ساز غیرمجاز و اقدامات غیرمجاز این چنینی از قبیل استقرار وانت بارها و آلاچیق‌های فصلی در حریم راه اقدامات لازم را معمول و پس از تکمیل مستندات لازم و عدم توجه متجاوزین به حریم، نسبت به دریافت حکم قضایی اقدام می‌کند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: مستندات لازم جهت دریافت حکم قضایی و قلع و قمع ۳ مورد از این موارد به اداره حقوقی ارسال شده که در صورت تکمیل و اعلام زمان اجرای حکم از طرف نماینده محترم دادستانی، این اقدامات به اجرا در خواهد آمد.

زارعی ابراز کرد: همچنین نظارت بر حسن انجام کار و ارائه راهکارهای مناسب مطابق با قوانین و مجوز دریافتی و تسهیل در این امور با سایر ارگان‌ها از قبیل بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شرکت محترم گاز و ... به صورت مستمر در حال انجام است.

وی اضافه کرد: اصلاح نقطه حادثه‌خیز و ترانشه برداری برای افزایش فاصله دید در محور روستایی باغلوجه سردار از دیگر اقدامات راهداری زنجانرود است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود افزود: یکی از مهمترین اقدامات اداره زنجانرود در طول سالیان اخیر، ایمن‌سازی و اصلاح نقاط حادثه خیز در جهت خود معرف کردن محورهای حوزه استحفاظی است.

زارعی گفت: با شروع پروژه ترانشه‌برداری(فرورفتگی‌های مصنوعی یا طبیعی در سطح زمین گفته می‌شود) اصلاح قوس افقی و افزایش فاصله دید در محور روستایی باغلوجه سردار، تعریض و شانه سازی در طول مسیر و قوس‌های یاد شده و همچنین درواسیون و بازگشایی آبروهای مسدود از اقداماتی است که اجرا و تکمیل خواهد شد.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر