logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۶۶۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

احداث بازارچه در زنجان به سبک پایتخت

احداث-بازارچه-در-زنجان-به-سبک-پایتخت
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به راه‌اندازی چند بازارچه عرضه محصولات دامی و کشاورزی در سطح شهر زنجان، گفت: در این بازارچه‌ها سعی می‌شود تا الگوی بازارچه‌های تهران به کار گرفته شود.

منصور مرادلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: متاسفانه در طول سال‌های گذشته با ایجاد بازارچه‌های میوه و تره‌بار اهمیت داده نشده است و تنها دو بازارچه شهید رجایی و بازار اصغریه فعال بوده که در دسترس مردم قرار دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه باید تعداد این بازارچه‌ها به صورت متمرکز افزایش می‌یافت، گفت: شهرداری با همکاری تعزیرات، اداره بازرگانی، جهاد و همه ارگان‌های متولی می‌تواند بازارچه‌ها را ایجاد بر روی آن‌ها مدیریت کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه طبق برنامه‌ریزی‌ها ۹ بازارچه در سطح استان ایجاد خواهد شد، ادامه داد: در حال حاضر سه بازارچه در حال آماده‌سازی در الهیه، کوی‌فرهنگ و گلشهر است.

وی با بیان اینکه شهرداری مکلف شده تا تجهیزات به صورت یکدست برای بازارچه‌ها خریداری شود، ادامه داد: در حال حاضر اسناد در حال واگذاری است.

مرادلو خاطرنشان کرد: هدف این است تا محصول از تولید کننده خرید و در بازار عرضه شود تا علاوه بر اینکه تولید کننده ضرر نکند مصرف کننده نیز محصول را با قیمت متعادلی خرید کند.

وی با بیان اینکه پیگیری می‌شود تا در داخل مغازه‌ها نانوایی نیز راه‌اندازی شود، اذعان کرد: در این بازارچه‌ها سعی می‌شود تا الگوی بازارچه‌های تهران به کار گرفته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: اسناد طوری آماده می‌شود که بتوان سریعا این بازارچه‌ها را به تولیدکننده‌هایی که می‌توانند قیمت محصول را در بازار بشکنند واگذار کنیم.

وی بیان کرد: به احتمال بالا این بازارچه‌ها تا پایان اردیبهشت ماه به بهره‌برداری رسیده و بازارچه‌های دیگر توسط شهرداری شروع به احداث خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ ]
خواهشن نه بازارچه بزنیدنه تنظیم بازاربزارید میوه پشت وانتی هاچنددرصدازتنظیم بازارشماپایین ترعرضه میکنند
فرم ارسال نظر