logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۶۶۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
همزمان با سراسر کشور؛

مردم آزادی خواه زنجان همدل با غزه شدند

مردم-آزادی-خواه-زنجان-همدل-با-غزه-شدند
راهپیمایی باشکوه و حماسی مردم متدین و ولایتمدار استان زنجان امروز در حالی برگزار شد که مردم یک صدا شعار مرگ بر رژیم غاصب را سر دادند و همگی امیدوار بودند که فلسطین هر لحظه به آزادی نزدیکتر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» راهپیمایی باشکوه و حماسی مردم متدین و ولایتمدار استان زنجان امروز در حالی برگزار شد که مردم یک صدا شعار مرگ بر رژیم غاصب را سر دادند و همگی امیدوار بودند که فلسطین هر لحظه به آزادی نزدیکتر می‌شود.

بیشتر بخوانید

مردم شهر شهیدپرور استان، شهر شور و شعور حسینی، مردم ولایی و انقلابی استان در حالیکه پرچم عزیز کشورمان، پرچم فلسطین را در دست داشتند، علاوه بر شعارهایی که در حمایت از مردم فلسطین می‌دادند با پلاکاردهایی که نوشته‌های غزه مظلوم مقتدر، مرگ بر اسرائیل و آمریکا داشت نیز حمایت از مردم فلسطین بویژه غزه مظلوم را در دست داشتند.

مردم روزه‌دار استان زنجان امروز به خیابان‌ها آمده‌اند تا بار دیگر نشان دهند که در کنار مردم مظلوم فلسطین هستند و از مسلمان سایر کشورها نیز بخواهند که با هم متحد شوند و اعلام کنند این اتحاد زمینه ساز نابودی رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی را به امید خداوند فراهم خواهد آورد.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم در سنین مختلف پیر، جوان، ورزشکار، فرهنگی، خانواده‌ی شهدا و آحاد جامعه با حضور پررنگ خود ثابت کردند که پای این نظام، انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا ایستاده‌اند و خواهان آزادی قدس شریف و مردم ستمدیده و داغدار غزه هستند.

یکی از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با اعلام نفرت و انزجار خود از رژیم صهیونیستی گفت: چشم ملت مظلوم فلسطین به ایران و سایر کشورهای مسلمان و آزادی خواه جهان است.

وی با بیان اینکه با دیدن هر صحنه از بلایی که بر سر مردم غزه می‌آید، قلبم به درد می‌آید گفت: همه ما در قبال این مظلومیت در قبال مردم رنج‌دیده و تنهای مردم غزه مسئول هستیم.

وی با اشاره به اینکه حضور بنده به همراه خانواده تنها به این دلیل است که التیامی برای زخم‌های مردم ستم‌دیده فلسطین باشیم، گفت: همگان باید برای آزادی مردم غزه تلاش کنند.

مادری که کودکی در بغل دارد می‌گوید دیدن صحنه‌هایی که کودکان مظلوم فلسطین در آغوش مادرانشان جان می‌دهند برایم زجرآور است. حتی نمی‌توانم یک لحظه خود را جای مادران فلسطینی بگذارم که جگرگوشیشان مقابل چشمانشان چنین با مظلومیت و با وحشیگری رژیم صهیونیستی شهید می‌شوند.

این مادر می‌گوید: من و تمام امثال من چه مسلمان و چه غیر مسلمان باید برای آزادی مردم فلسطین به پا خیزند و اجازه ندهد چنین نسل کشی در فلسطین ادامه‌دار باشد‌.

وی ادامه داد: مسلمانان در روز قدس، اتحاد و همدلی خود را در حمایت از فلسطین به نمایش می‌گذارند و شرکت در این راهپیمایی وظیفه همه است و همان‌طور که شاهد هم هستیم حضور مردم در راهپیمایی امسال باشکوه‌تر است.

یکی دیگر از شهروندان زنجانی با بیان اینکه هر لحظه آماده جهاد هستیم و امیدواریم رژیم صهیونیستی نابود شود و حتی دیگر اسمی از این رژیم باقی نماند گفت: این رژیم پلید و جنایتکار که خوی حیوانی به خود گرفته با اقدامات و جنایات در غزه حقوق بشر را زیر پا گذاشته است‌

وی تاکید کرد: ما با این حضور به جهانیان اعلام می‌کنیم که در مقابل زور و استکبار، در برابر ظلم می‌ایستیم و آرام نمی‌نشینیم. 

وی ادامه داد: ما زنجانی‌ها، ما مسلمانان و ما ایرانی‌ها مردم مظلوم فلسطین را تنها نخواهیم گذاشت، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا. فلسطین آزاد می‌شود و ریشه صهیونیسم نیز از زمین خشک می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر