logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۶۶۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه سلطانیه:

تاریخ حیات نجس رژیم صهیونیستی مملو از جنایت است

تاریخ-حیات-نجس-رژیم-صهیونیستی-مملو-از-جنایت-است
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه تاریخ حیات نحس و نجس رژیم صهیونیستی مملو از جنایت، نسل کشی و آدم کشی است، گفت: جنایت در غزه و حمله به کنسولگری ایران در سوریه که حکم خاک ایران را دارد نمونه‌ای از جنایات رژیم غاصب است و رژیم صهیونیستی به قوانین بین‌المللی پایبند نیست.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سلطانیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام و با بیان اینکه ایشان در این سخنرانی به فضایل ماه رمضان، شعار سال و اقتصاد و چالش حجاب و مسئله غزه پرداختند ولی ۲۶ دقیقه از سخنرانی یک ساعته ایشان به شعار سال و اقتصاد و تلخی‌ها و شیرینی اقتصاد کشور اختصاص یافت، گفت: فعالیت گسترده زیر ساختی، راه اندازی بیش از ۸ هزار شرکت‌های نیمه تعطیل یا تعطیل از شیرینی‌ها اقتصاد کشور ولی گرانی‌ها، بی‌ثباتی بازار، تنزل ارزش پول ملی و فاصله طبقاتی از تلخی‌های اقتصاد کشور است. 

بیشتر بخوانید

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه همانطور که بارها در خطبه‌های نماز جمعه مطالبه شده و مقام معظم رهبری هم چندین بار از جمله در دیدار با مسئولان تاکید داشتند، این است که اقدامات مسئولان در مسائل اقتصادی باید در زندگی مردم ملموس شود، افزود: مطالبه مقام معظم رهبری مطالبه مردم است و مهار تورم و گرانی‌ها و ثبات بازار مطالبه به حق مردم است. 

وی با بیان اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کشور ظرفیت‌های خوبی از لحاظ جغرافیای و طبیعی و انسانی و کشاورزی دارد، گفت: وجود ۳۷ میلیون هکتار اراضی کشاورزی ظرفیت بزرگی است و با همین کمبود آب ولی مدیریت صحیح می توان از اراضی کشاورزی بهره‌برداری کرد. 

حجت‌الاسلام حسینی‌نسب به چالش تحمیلی حجاب اشاره کرد و با بیان اینکه همه باید به جنبه شرعی، قانونی و مسائل جانبی حجاب توجه کنند، گفت: رعایت حجاب شرعا و قانونا واجب است و مسئولان هم باید به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کنند. 

خطیب جمعه سلطانیه به روز جهانی قدس اشاره کرد و با بیان اینکه روز قدس مخصوص ایران نیست بلکه روز دنیای اسلام و نماد صف‌بندی عدل برابر ظلم، و اسلام برابر کفر است که علاوه بر دفاع از مظلوم، مبارزه با یک نظام سیاسی ظالمانه و استکباری است، گفت: روز قدس پشتوانه امنیت کشور هم هست و هر نفری که روز قدس در راهپیمایی شرکت می‌کنند به سهم خود به امنیت کشور و امنیت مردم کمک می‌کنند و از طرفی قوت قلبی برای مجاهدان خط مقدم در غزه و فلسطین است. 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه تاریخ حیات نحس و نجس رژیم صهیونیستی مملو از جنایت، نسل کشی و آدم کشی است و جنایت در غزه و حمله به کنسولگری ایران در سوریه که حکم خاک ایران را دارد نمونه‌ای از جنایات رژیم غاصب است و رژیم صهیونیستی به قوانین بین‌المللی پایبند نیست و قوانین بین‌المللی در برابر جنایت رژیم صهیونیستی مرده است و آمریکا نیز قوانین بین المللی را به نفع رژیم تحریف و رژیم هم قوانین بین‌المللی را به سخره گرفته است، گفت: سازمان‌های بین‌المللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی منافقانه عمل می‌کنند ولی اسرائیل بداند اگر همه کودکان فلسطینی را هم بکشد باز هم در اشغال دنیا قرار دارد و نابود خواهد شد. 

وی با اشاره به ترور مستشاران ایرانی در سوریه و با بیان اینکه هر بار پس از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و ترور فرماندهان ایرانی، ایران صبری راهبردی اتخاذ کرده و جواب اقدامات این رژیم را نیروهای جبهه مقاومت خود در منطقه داده چرا که ورود به درگیری مستقیم می‌تواند حکم نجات رژیم صهیونیستی از باتلاقی که در آن فرو رفته باشد، گفت: البته رژیم صهیونیستی بدست دلاورمردان ما مجازات و از جنایت خود پشیمان خواهد شد. 

امام جمعه سلطانیه با گرامی داشت یاد شهدای مدافع حرم خصوصا ۷ شهید اخیر و شهدای مدافع امنیت و ۱۱ شهید حادثه تروریستی راسک گفت: ما دست امنیت آفرینان را می بوسیم. امنیت و آرامش کشور مرهون فداکاری های مدافعان امنیت در داخل و خارج کشور است. 

حجت‌الاسلام حسینی نسب با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تاسیس حساب ۱۰۰ امام و با بیان اینکه تامین مسکن اقشار ضعیف از وظایف این نهاد است و الحمدلله منشاء خدمات خوبی در شهرها و روستاها بوده و بازسازی منازل روستایی چهره روستاها را متحول کرده و حساب ۱۰۰ امام نیز در این باره حتی کمک‌های بلا عوض می کند، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان سلطانیه نیز خدمات خوبی داشته و برنامه های جدیدی هم دارد و انتظار می‌رود مردم هم خصوصا با مجمع خیرین مسکن ساز شهرستان که هدفشان تامین زمین برای افراد فاقد مسکن است، همکاری کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر