logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۶۶۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورا اسلامی شهر ابهر:

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های اصلی شورا و شهرداری ابهر است

تکمیل-پروژه‌های-نیمه‌تمام-از-اولویت‌های-اصلی-شورا-و-شهرداری-ابهر-است
رئیس شورا اسلامی شهر ابهر گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های اصلی امسال شورا و شهرداری شهرستان ابهر است.

سعید بهاوری در حاشیه جلسه هماهنگی با مدیران نواحی در رابطه با پروژه‌های عمرانی ابهر، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: یکی از مواردی که در پروژه‌های عمرانی باید به آن دقت شود بحث جذب پیمان‌کار است همچنین نظارت جدی نیز بر عملکرد پیمان‌کاران وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه به هیچ پیمان‌کاری در این شهر اجازه نمی‌دهیم که کار بی‌کیفیت انجام دهد، افزود: هر چند پیمان‌کاران دست راست شورا و شهرداری هستند اما در خصوص کم‌کاری و قصور در اجرای کار با هیچ کس تعارف نداریم.

بهاوری با تأکید بر اینکه تمام قد پشتیبان و حامی نیروها و پرسنل زحمت‌کش شهرداری هستیم افزود: اگر گاهی تذکری به پیمان‌کار و یا سایر نیروها داده می‌شود به خاطر مصلحت و منفعت شهر است.

رئیس شورا اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه بحث توسعه شهری باید یکی از اولویت‌ها باشد، متذکر شد: این موضوع یکی از سیاست‌های اصلی شورا است زیرا بازخورد مثبت آن را در بین مردم می‌بینیم.

وی با توضیح اینکه نظافت‌هایی که در برخی از مناطق شهر انجام می‌شود قابل قبول نیست، توضیح داد: مدیران نواحی باید قبل از آغاز کار و حاضر شدن در دفتر بازدید از ناحیه خود داشته باشند.

بهاوری با اشاره به تبدیل شدن برخی از خیابان‌ها و معابر شهر به ویترین مغازه‌دارن و کاسبان، عنوان کرد: این موضوع از موضوعاتی است که باید تذکرات لازم داده شود و با جدیت پیگیری شود زیرا موجب اعتراض و مزاحمت برای عبور و مرور شهروندان شده است که امیدواریم با همکاری برخی از ادارات و مسئولین ذیربط بتوانیم یکی از دغدغه‌های مهم شهروندان را مرتفع کنیم.

این مسئول با بیان اینکه پروژه جدیدی برای امسال تعریف نکرده‌ایم بلکه هدفمان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، گفت: در این دوره از شورا واقعا پروژه‌ها و اقداماتی خوبی در سطح شهر از جمله صدور پروانه ساخت بعد از سی سال در شهرک کارمندان، احداث سردرب ورودی اتوبان، تأمین روشنایی معابر، ایجاد رفیوژ وسط در خیابان ۲۲ متری ابراهیمی شناط، باهنر شریف آباد و کمربندی، استخر سرپوشیده، بازگشایی و تعریض معابر اولویت‌دار، احداث پارک شورا و ستاره و ثبت احوال، بازگشایی و ایجاد پیاده‌راه در حریم رودخانه ابهررود، بازگشایی و تعریض در محله آقاصدرا، تعیین تکلیف ضایعات حسین‌آباد و لندفیل زباله شهری، اصلاح هندسی و بهسازی میادین سطح شهر، میدان‌گاه شریف‌آباد، میدان پیر و کشاورز، تجهیز پردیس سینمایی و ارغوان ، جدول‌گذاری و پیور‌گذاری در معابر سطح شهر از جمله اقداماتی است که اجرا شده و یا در دست اقدام است‌.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر