logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۶۵۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

اجرای برنامه نسیم وصل ویژه روزه اولی‌ها در زنجان

اجرای-برنامه-نسیم-وصل-ویژه-روزه-اولی‌ها-در-زنجان-
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان با بیان اینکه موضوع عملیات نسیم وصل اجرای جشن مهمانی ویژه برای روزه اولی‌ها بود که روزه اولی‌های سال گذشته بازوی اجرایی این عملیات بوده‌اند گفت: برنامه عملیات نسیم وصل ویژه روزه اولی‌ها در زنجان برگزار شد.

جلال غورقانلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای روزه اولی‌ها در ماه مبارک رمضان برای روستاهای هدف زیر نظر قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان زنجان انجام شده است گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از ابتدای ماه مبارک رمضان نسبت به برگزاری عملیات نسیم وصل در روستاهای هدف اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: راهبر عملیات نسیم وصل امامان روستا و همسران آنان هستند و موضوع عملیات نسیم وصل اجرای جشن مهمانی ویژه برای روزه اولی‌ها بود که روزه اولی‌های سال گذشته بازوی اجرایی این عملیات بوده‌اند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی برای روزه اولی‌ها در ماه مبارک رمضان برای روستاهای هدف زیر نظر قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان زنجان انجام شده است.

غورقانلو با بیان اینکه در مرحله اول شناسایی روزه اولی‌ها، غبارروبی مساجد، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اقامه نمازهای جماعت و مشارکت در فعالیت‌های مسجد در طول ماه مبارک رمضان است اظهار کرد: از دیگر اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان تشکیل و اجرای گروه سرود در مساجد، جمع خوانی قرآن کریم، آموزش احکام، نماز و سبک زندگی اسلامی و برنامه‌های تربیتی، انجام تفریحات سالم، حضور در برنامه‌های احیای شب‌های قدر، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی وهنری و.... است.

وی اضافه کرد: شرکت و تشویق روزه اولی‌ها در راهپیمایی روز قدس از دیگر برنامه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر