logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۶۵۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مديرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان:

1000 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد

1000-بسته-معیشتی-در-بین-نیازمندان-توزیع-شد
مديرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان گفت: به همت خانه‌های هلال این استان یک‌هزار بسته معیشتی به ارزش 15 میلیارد ریال به مناسبت نوروز سالجاری و ماه مبارک رمضان در میان خانواده‌های نیازمند محلات کم برخوردار روستایی توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، حکمت‌اله هاشمی اظهار داشت: به همت خانه‌های هلال این استان یک‌هزار بسته معیشتی به ارزش 15 میلیارد ریال به مناسبت نوروز سالجاری و ماه مبارک رمضان در میان خانواده‌های نیازمند محلات کم برخوردار روستایی توزیع شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این بسته‌های معیشتی به همت 30 خانه هلال با همکاری و تعامل خیرین و نیکوکاران در شهرستان های زنجان، ابهر و خدابنده برای یک‌هزار خانواده کم برخودار تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: این بسته‌ها در میان خانواده‌هایی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند اما نیازمند هستند، توزیع شده است.

مديرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان گفت: خیرین، نیکوکاران و همه مردم نوعدوستی که از طریق خانه‌های هلال به هلال احمر استان اعتماد کرده و در تامین بسته‌های معیشتی کمک کرده‌اند ما نیز اعتماد آنها را با توزیع این بسته‌ها آغاز کرده‌ایم و انتظار می رود مجدد دست این مجموعه را بگیرند.

هاشمی تاکید کرد: هلال احمر استان با استفاده از توان توانمندان و ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیازهای نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی یادآوری کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان، اعضای خانه‌های هلال شهرستان‌های زنجان، ابهر و خدابنده در توزیع و بسته ‌بندی افطاری همکاری داشته‌ و روزه‌ داران در ماه مبارک رمضان میهمان سفره افطار می‌شوند.

مديرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان زنجان گفت: بسته‌های معیشتی توزیع شده شامل برنج، روغن پخت و پز، اقلام بهداشتی، رب گوجه فرنگی، کنسرو لوبیا، تن ماهی، سویا، ماکارونی، چای خشک، خرما و گوشت مرغ بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر