logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۶۵۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

دعوت امام جمعه و استاندار زنجان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دعوت-امام-جمعه-و-استاندار-زنجان-برای-حضور-در-راهپیمایی-روز-قدس
امام جمعه و استاندار زنجان با انتشار بیانیه‌ای مشترک از مردم برای حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان و محسن افشارچی، استاندار زنجان با انتشار بیانیه‌ای مشترک از مردم برای حضور گسترده و پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

بیشتر بخوانید

در این بیانیه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله روز قدس، روز حمایت از فلسطین و قدس شریف به عنوان قبله گاه اول مسلمانان و روز فریاد رسای امّت بزرگ اسلامی علیه غده سرطانی و جرثومه فساد و فتنه‌انگیزی صهیونیسم کودک‌کش تروریست پرور است. 

روز قدس در حقیقت یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، پرچم بر افراشته و سند صداقت حمایت ملت ایران از مظلومان عالم در برابر طاغیان گردنکش است که موجب بیداری و هوشیاری وجدان های مردم در سراسر جهان شد.

امروز با گسترش و اقتدار جبهه مقاومت روند نابودی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی شتاب گرفته است و به اذن الهی و در پرتو مقاومت مردم مظلوم فلسطین به زودی طومار ظالمان و غاصبان در سرزمین‌های اشغالی در هم پیچیده می شود.

رژیم جعلی و کودک‌کش اسرائیل که امروزه آخرین نفس های شوم و منحوس خود را می‌کشد در آخرین جنایت دهشتناک، ددمنشانه و تروریستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حمله کرد و موجب شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان آنها شد. این جنایت تروریستی باری دیگر ثابت کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اصول انسانی و قراردادهای بین‌المللی پایبند نیست و برای تداوم چند روز بیشتر از عمر منحوس خود تمامی قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند.

انشاالله به زودی حامیان جنایت علیه کنسولگری ایران در سوریه در زمان و مکان مناسب مجازات می‌شوند، اما سیلی محکم را ملت بزرگ ایران اسلامی در روز جمعه در راهپیمایی عظیم روز قدس به این رژیم جعلی و حامیان آنها خواهند زد و امسال روز جهانی قدس متفاوتی را برگزار خواهند کرد. 

از این رو از عموم مردم شریف استان زنجان دعوت می‌شود در راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه غزه به همراه خانواده و فرزندان شرکت کنند و ضمن حمایت از آرمان آزادی قدس و مردم قهرمان و مبارز غزه، خشم انقلابی خود را علیه ظلم و تجاوز صهیونسیت کودک‌کش به ویژه جنایت اخیر فریاد بزنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر