logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳
[ شناسه خبر : ۳۶۵۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بیانیه؛

سپاه انصارالمهدی زنجان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

سپاه-انصارالمهدی-زنجان-از-مردم-برای-شرکت-در-راهپیمایی-روز-قدس-دعوت-کرد
سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با صدور بیانیه‌ای از مردم انقلابی زنجان دعوت کرد تا با حضور یکپارچه و پرشور خود بار دیگر حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین را به جهانیان اعلام کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر و از عموم مردم زنجان برای حضور در راهپیمایی دعوت کرد.

بیشتر بخوانید

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس که بیانگر دوراندیشی و وسعت افق دید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در تعیین این روز است، در حالی فرا رسیده که ملت مقتدر و مظلوم فلسطین، تحت ظلم و ستم رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی، با بیش از 100 هزار شهید و مجروح که کودکان، زنان و غیرنظامیان اکثر قریب به اتفاق آن را تشکیل داده است، روزهای سختی  را پشت سر می‌گذارند.

جنایات این روز‌های رژیم کودک کش صهیونیستی که دل هر انسانی را به درد می‌آورد علاوه بر اینکه هویت واقعی سردمداران کفر و مستکبران عالم و حامیان این رژیم را به خوبی نشان می‌دهد، رسوایی و بی خاصیتی مجامع حقوق بشر جهانی و سازمان‌های جهانی حامی ملت‌ها را بیش از پیش فریاد می‌زند.

همچنین جنایت حمله موشکی به ساختمان کنسولگری ایران اسلامی در دمشق که منجر به شهادت جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت شد نیز رژیم اشغالگر قدس را نه تنها از غرق شدن در باتلاق کنونی در غزه نجات نخواهد داد بلکه با این اقدام احمقانه نابودی محتوم خود را شتاب بخشید.

مردم عزیز و با بصیرت ایران اسلامی بخصوص شهر شور وشعور حسینی زنجان سرافراز، اکنون پس از گذشت ۴۵سال از پیام معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، به ندای امام راحل عظیم الشان و رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را همگام با دیگر آزادیخواهان دنیا محکوم می‌کنند.

روابط عمومی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مقاومت به ویژه شهید سردار سرلشکر حاج محمدرضا زاهدی و اعلام حمایت مجدد از مردم سرافراز فلسطین و مقاومتِ قهرمان، ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان به ویژه مردم شریف ایران اسلامی را به زنده نگه داشتن آرمان فلسطین تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» و برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم دشمن شکن روز قدس فرا می‌خواند و پیروزی ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف را از درگاه خداوند سبحان خواستار است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر