logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۶۵۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
بیانیه؛

روز جهانی قدس، به عنوان میراث و یادگار حضرت امام(ره) است

روز-جهانی-قدس،-به-عنوان-میراث-و-یادگار-حضرت-امام(ره)-است
روز جهانی قدس، به عنوان میراث و یادگار حضرت امام(ره)، آن‌ مجتهد مجاهد و رهبر متقی، روز بیداری امت اسلام، روز نمایش قدرت اسلام و روز تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و در این روز دشمن صهیونیستی بر خود خواهد لرزید.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بیانیه مشترک اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان زنجان به مناسبت روز قدس

بیشتر بخوانید

متن بیانیه به شرح زیر است:  

بسم الله الرحمن الرحیم  

«وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى ٱلَّذِينَ ٱسۡتُضۡعِفُواْ فِي ٱلۡأَرۡضِ وَنَجۡعَلَهُمۡ أَئِمَّةٗ وَنَجۡعَلَهُمُ ٱلۡوَٰارِثِينَ» (قصص، ۵) روز جهانی قدس، به عنوان میراث و یادگار حضرت امام(ره)، آن‌ مجتهد مجاهد و رهبر متقی، روز بیداری امت اسلام، روز نمایش قدرت اسلام و روز تحقق آمال مسلمین جهان در رفع ظلم و ستم است و در این روز دشمن صهیونیستی بر خود خواهد لرزید.  

امسال در حالی روز قدس را گرامی می‌داریم که نشانه‌های زوال این رژیم جعلی و نامشروع به واسطه مبارزه قهرمانان و رزمندگان جبهه مقاومت بیش از هر زمان خودنمایی می‌کند.   

روز قدس؛ نماد دفاع از ملت مظلوم فلسطین است اما در نگاه دقیق و عمیق رهبر انقلاب، روز قدس نماد مبارزه با نظام سیاسی ظالمانه و استکباری است و به معنای دقیق کلمه، دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است و راه‌پیمایی روز قدس به‌نوعی صف‌آرایی حق در برابر باطل و عدل در مقابل ظلم است و دفاع از حقیقت و مبارزه با استکبار جهانی، تکلیفی شرعی، مسئولیتی اجتماعی و وظیفه‌ای اخلاقی برای همه آزادگان و مسلمانان جهان است.

لذا جامعه ورزشی استان زنجان اعم از مسئولین، قهرمانان، ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان اعم از آقا و خانم، دوشادوش سایر اقشار برای دفاع از مظلومین مقتدر فلسطینی به میدان خواهند آمد و همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.   

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر