logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۶۵۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خبر داد:

تخصیص بیش از 5600 تن برنج و شکر به استان زنجان

تخصیص-بیش-از-5600-تن-برنج-و-شکر-به-استان-زنجان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 5 هزار و 658 تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار استان در سال 1402 برای استان زنجان تامین و توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، ولی اله زمانی اظهار کرد: تخصیص برنج از انواع پاکستانی، تایلندی رده ب و هومالی، هندی 1121 و شکر سفید برای مصرف خانوارها از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شد.

بیشتر بخوانید

زمانی گفت: 2 هزار و 369 تن برنج در قالب 74 تن برنج پاکستانی، 365 تن برنج تایلندی رده ب، 666 تن برنج تایلندی هومالی، هزار و 264 تن برنج هندی 1121 در بسته‌بندی 10 کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته‌بندی و توزیع به عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه شده است.

وی افزود: 3 هزار و 289 تن شکر سفید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته‌بندی و توزیع به عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها، غرفه‌های میادین تره بار و اصناف مختلف در سطح استان زنجان عرضه شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بیان کرد: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت ستاد تنظیم بازار با احتساب 1 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر