logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱
[ شناسه خبر : ۳۶۵۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
بیانیه؛

امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است

امروز-دفاع-از-فلسطین،-دفاع-از-حقیقت-است
دانشگاه آزاد زنجان طی بیانیه‌ای ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد: امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان بیانیه‌ای در ارتباط با محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین صادر کرده است.

بیشتر بخوانید

متن بیانیه به این شرح است:

«يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ» [محمد/۷]

اى كسانى كه ايمان آورده‏‌ايد اگر خدا را يارى كنيد ياريتان مى‌كند و گام‌های‌تان را استوار مى‌دارد. فلسطین سرزمین و موطن همه فلسطینی‌هایی است که دل در گرو آزادی و آبادانی آن دارند و غریبه این سرزمین غاصبانی هستند که با اهرم زر و زور بر آن سکنی گزیده‌اند و دستشان به خون ملّت فلسطین آغشته است. 

دور اندیشی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان «روز قدس» حقیقت درون رژیم غاصب صهیونیستی را عیان کرد و امروز آن غایت اندیشی برای همه جهانیان نمایان شده است.

قریب به ۷ دهه از اشغال سرزمین مقدس مسلمانان توسط اشغالگران می‌گذرد اما شعله‌های بیداری امت اسلام در گوشه و کنار جهان شعله‌ورتر می‌گردد و نام فلسطین و فلسطینی بر تارک تاریخ درخشان‌تر می‌شود و پایه‌های گنبدهای آهنین ستمگران فرو می‌ریزد.

طوفان الاقصی زاییده بغض فروخفته میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان برای رهایی قدس شریف و خشم مردمانی مظلوم فلسطینی است که توسط رژیم صهیونیستی از خانه و آشیانه شان آواره شده‌اند و ثمره این طوفان مقدس برچیده شدن بساط اشغالگران خواهد بود.

ایرانیان سرافراز با تاسی از بیان بین و متقن رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی ) مبنی بر اهمیت مسائل فلسطین و جهان اسلام که فرمودند: روز قدس بسیار مهم است. صرفا این نیست که ما از یک ملت مظلومی که از میهن خود و از خانه خود رانده شده داریم دفاع می‌کنیم؛ ما در واقع داریم با این کارمان با یک نظام سیاسی ظالمانه و استکباری مبارزه می‌کنیم. امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است،حقیقتی بسیار گسترده تر از مساله فلسطین.

همچنان این مهم را سرلوحه امور قرار می‌دهند و از آزادی سرزمین قدس و حمایت از آزادی خواهان جهان عدول نخواهند کرد.  نفس‌های غاصبان قدس به شماره افتاده و آزادی بیت‌المقدس در فلسطین مظلوم از چنگال غاصبان صهیونیست رقم خواهد خورد و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامي استان زنجان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام با سایر اقشار و اصناف در راهپیمایی بزرگ «روزقدس» شرکت می‌کنند و از همه آحاد مردم شریف و انقلابی استان زنجان دعوت می‌کند در این راهپیمایی که نمادی علیه ستم و ستمگری است شرکت کنند.

 

  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر