logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۶۵۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر خبر داد:

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۸ نقطه شهری و روستایی ابهر

برگزاری-راهپیمایی-روز-قدس-در-۸-نقطه-شهری-و-روستایی-ابهر-
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: راهپیمایی روز قدس در سه شهر ابهر، صائین‌قلعه، هیدج و ۵ روستای بزرگ بالای هزار و ۵۰۰ نفر از جمله روستاهای عمیدآباد، پیرسقا، الگزیر، نورین و قروه برگزار خواهد شد‌.

مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ضمن آرزوی سلامتی برای مردم سرافراز ایران و ضمن عرض تسلیت شهادت شهید محمدرضا زاهدی گفت: یادی کنیم از روح بلند شهدای غزه و درود می‌فرستیم به غیرت و ایستادگی مردم غزه، در ۴۵ سال گذشته دومین راهپیمایی ملی و سراسری ما راهپیمایی روز قدس بوده که در زمان‌های مختلف و مسائل مختلف موجود در کشور روز جهانی قدس همواره در دستور کار مردم مسلمان بوده است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس امسال به جهت اینکه ۶ ماه از عملیات طوفان و الاقصی می‌گذرد، گفت: شاهد مقاومت و صبر و استقامت و مبارزه مردم فلسطین و درسی که این امت اسلامی به مردمان دیگر دادند و از طرفی ظلم و جور صهیونیست‌ها با حمایت مستقیم آمریکایی‌ها داشته‌اند شرایط ویژه‌تری دارد و شاهد یک وضعیت جدیدی در دنیای امروز هستیم. 

مرادی افزود: اگر قبلا فقط مسلمانان از ملت مظلوم دفاع می‌کردند امروزه تمام انسان‌های آزادمنش با مشاهده خوی پست و حیوانی صهیونیست‌ها را به درد می‌آورد و آنها نیز به حمایت از این مردم به پاخواستند و این اواخر که حوادث تلخ و ناگواری از هتک حرمت به زنان مظلوم فلسطین را شاهد بودیم، امروز وظیفه ما سنگین‌تر از همیشه است و باید راهپیمایی روز قدس امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته باشد.

مسئول شورای هماهنگی شهر ابهر گفت: راهپیمایی روز قدس در سه شهر ابهر، صائین‌قلعه، هیدج و ۵ روستای بزرگ بالای هزار و ۵۰۰ نفر از جمله روستاهای عمیدآباد، پیرسقا، الگزیر، نورین و قروه برگزار خواهد شد و برگزاری این برنامه نیازمند همکاری و هم افزایی مسئولان اداری است تا برنامه در خور این شهرستان اجرا شود.

وی با بیان اینکه شعار امسال را روز جهانی قدس از طوفان‌الاقصی تا طوفان‌الاحرار نامگذاری شده است، گفت: احرار به معنای آزادگان است و با این شعار چنین پیامی را مخابره می‌کنیم که اگر دین ندارید آزاده باشید چرا که طوفان‌الاحرار مسلمان و غیرمسلمان نمی‌شناسد.

این مسئول خاطرنشان کرد: راهپیمایی شهر ابهر از ساعت ۱۱ از میدان امام حسین علیه‌السلام و به سمت ستاد نماز جمعه شهرستان خواهد بود، شهرداری ابهر نیز هماهنگی‌های لازم را جهت جابجایی مردم توسط اتوبوس‌ها به محل راهپیمایی را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر