logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۶۵۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ابهر:

رژیم صهیونیستی به برکت خون رزمندگان مقاومت لبه پرتگاه است

-رژیم-صهیونیستی-به-برکت-خون-رزمندگان-مقاومت-لبه-پرتگاه-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ابهر گفت: اقتصاد رژیم صهیونسیتی در حال فروپاشی است و این به برکت خون رزمندگان مقاومت است، در گذشته شیعه جرأت نفس کشیدن نداشت ولی حالا شیعه جبهه تشکیل داده و شهر غزه توانسته ۶ ماه مقاومت کند که نشان‌دهنده قدرت جبهه مقاومت است.

حجت‌الاسلام ابراهیم شاهسوندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: گفت: با توجه به نزدیک شدن روز قدس که به فرموده امام راحل روز اسلام است، دلیل وحشی‌گری رژیم گرگ‌صفت ازجمله حمله به کنسول‌گری و به شهادت رساندن تعدادی از عزیزانمان را شکست‌های پی‌درپی این رژیم در مقابل جبهه مقاومت و شکسته شدن ابهت آنها دانست.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امروز به برکت روز قدس و مقاومت و صبر تاریخی مردم غزه مسئله فلسطین تبدیل به مسئله اول جهان اسلام و بلکه دنیا شده وتمام آزادی‌خواهان دنیا خواهان برچیده شدن رژیم جعلی و خونخوار هستند.

حجت‌الاسلام شاهسوندی با بیان اینکه  رژیم صهیونیستی پایبند به قوانین بین‌المللی هم نیست گفت: این رژیم با بمباران بیمارستان، اردوگاه آوارگان کنسولگری و... جنایت‌های  متعددی را در حق این مردم انجام می‌دهد ولی خون تمام این مظلومان باعث نابودی آنها خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ابهر گفت: اتفاقات سرزمین اشتغالی و فلسطین و عملیات طوفان‌الاقصی به معنای واقعی کلمه یک اتفاق بی‌نظیر و یک معجزه در مقابل چشمان ما به وقوع پیوست و بعد آن هر اتفاقی بیافتد این پیروزی فراموش نخواهد شد و مقاومت پیروز این جنگ خواهد بود.

این مسئول با اشاره به تعداد کشته‌ها و اسرای این رژیم گفت: ما اکنون شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونسیتی را شاهد هستیم و این عملیات طوفان‌الاقصی به ما این را نشان می‌دهد که شیرغرانی دیگر وجود ندارد و ابهت آن به قدری شکسته که به یک موش ترسو مبدل شده است.

حجت‌الاسلام شاهسوندی تصریح کرد: این رژیم منحوس برای حفظ ابهت خود حاضر است بچه، زن، پیر را بکشد و تنها در دو روز در دیریاسین ۳۶۰ کشته که بسیاری زن و کودک مظلوم فلسطینی بودند.

این مسئول خاطرنشان کرد: رژیم غاصب از لحاظ نظامی و اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم خورده و دیگر رژیم صهیونسیتی قبل نخواهد بود.

وی با بیان اینک ما پیشانی و بازوی طراحان مدبر، هوشمند و جوانان شجاع فلسطین را می‌بوسیم، گفت: اقتصاد رژیم صهیونسیتی در حال فروپاشی است و این به برکت خون رزمندگان مقاومت است، در گذشته شیعه جرأت نفس کشیدن نداشت ولی حالا شیعه جبهه تشکیل داده و شهر غزه توانسته ۶ ماه مقاومت کند که نشان‌دهنده قدرت جبهه مقاومت است و این ضربات تا نابودی رژیم صهیونسیتی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر