logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۶۵۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبر داد:

واگذاری 417 اشتراک رایگان گاز در استان زنجان

واگذاری-417-اشتراک-رایگان-گاز-در-استان-زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: شرکت گاز استان زنجان در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی، رفع محرویت‌زدایی و حمایت از خانواده‌های کم بضاعت در سال‌ گذشته 418 اشتراک رایگان به جامعه هدف واگذار شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان؛ رحیم سلیمانی‌نژاد از واگذاری 111 اشتراک رایگان به مدد جویان بهزیستی استان در سال ‌1402 خبر داد و اظهار داشت: به همت مسئولان و کارکنان شرکت گاز استان زنجان، سال گذشته 307 اشتراک رایگان به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در سال 1401، تعداد 355 اشتراک رایگان به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان واگذار شده بود که این رقم در سال گذشته حدود 17 درصد رشد یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان به استمرا اجرای طرح واگذاری اشترک رایگان گاز به جامعه هدف، اشاره کرد و یادآور شد: شرکت گاز استان زنجان در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی، کمک به رفع محرومیت‌های استان و توسعه متوازن نعمت گاز در جامعه، از زمان ابلاغ مصوبه مجلس شورای اسلامی این اقدام را در دستور کار شرکت گاز زنجان قرار گرفته و همچنان ادامه دارد.

سلیمانی‌نژاد با اشاره به اینکه متقاضیان واجد شرایط دریافت اشتراک‌ رایگان گاز فقط یک‌بار از پرداخت حق انشعاب معاف هستند، خاطر نشان کرد: متقاضیان مشمول می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از دستگاه متولی و ارائه آن در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز قانونی برخوردار شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر