logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۶۵۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با موج‌رسا:

راهپیمایی روز قدس تبدیل به حرکت جهانی شده است

راهپیمایی-روز-قدس-تبدیل-به-حرکت-جهانی-شده-است-
نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین یک امر مهم در جامعه بشری محسوب می‌شود گفت: راهپیمایی روز قدس تبدیل به حرکت جهانی شده است.

حجت‌الاسلام جواد جعفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» یکی از مسائل مهمی که در طی ماه‌های اخیر اتفاق افتاده است و به تعبیر مقام معظم رهبری تلخ‌ترین حادثه محسوب می‌شود جنایات‌هایی که توسط رژيم صهيونيستی در غزه روی داده است گفت: عملیات طوفان‌الاقصی نتیجه رشادت‌های جوانان در غزه است.  

بیشتر بخوانید

وی گفت همان‌طور که مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خود در اولین روز نوروز فرمودند؛ از جنبه‌های مختلف می‌توان مسئله و حوادث تلخ غزه را مورد بررسی قرار داد.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: یکی از مسائل مورد بررسی توجه به ادعاهای پوچ و خالی و دروغین بین غرب در ارتباط با بحث حقوق بشر و دفاع از حقوق مظلومین در غزه است که یکی از اتفاقات بسیار مهمی که در این دوره افتاده است بحث غزه و جنایات پایان ناپذیر آن توسط رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام جعفری ابراز کرد: روندی که کشورهای غربی در دفاع از حقوق بشر غربی داشتند کاملا در این ایام مشخص و معلوم شد که تنها ادعا بود و دروغی بیش نیست و برای چپاول و زورگویی به ملت‌ها برنامه ریزی شده است.  

وی گفت: با توجه به اینکه جنایاتی که در غزه توسط رژیم صهیونیست به وقوع پیوسته دولت‌های عربی در برابر این جنایات سکوت داشتند.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری افزود: همانطور که در سال‌های قبل ملت مسلمان در آخرین روز از ماه مبارک رمضان راهپیمایی کرده و این روز به عنوان روز قدس نامیده شد.

حجت‌الاسلام جعفری تاکید کرد: در این روز مردم کشورمان با حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات صهیونیست به عرصه می‌آیند و  امروزه این حرکت راهپیمایی جمعه آخر ماه رمضان به یک حرکت جهانی تبدیل شده است.          

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر