logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۶۵۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طارم:

یک واحد قنادی در طارم پلمپ شد

یک-واحد-قنادی-در-طارم-پلمپ-شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طارم گفت: طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال و ماه رمضان در شهرستان طارم همچنان در حال اجرا است و در بازرسی‌ها یک واحد قنادی به دلیل تخلف پلمپ شد.

علیرضا طاهری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال و ماه رمضان در شهرستان طارم همچنان در حال اجرا است و در بازرسی‌ها یک واحد قنادی به دلیل تخلف پلمپ شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه باید وضعیت قیمت اجناس در بازار کنترل و مدیریت شود، افزود: در طرح ویژه نوروزی بر واحدهای صنفی مرتبط با معیشت مردم نظارت و با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طارم گفت: در راستای مقابله با هرگونه تخلف احتمالی، ‌جلوگیری از هرگونه کم فروشی، گرانفروشی و افزایش قیمت کالاهای محصولات تا پایان ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود. 

وی بیان کرد: در این طرح بازرسان سازمان به صورت مستقل یا در قالب گشت‌های مشترک با سایر سازمان‌ها بر بازار و واحدهای صنفی نظارت و با متخلفان برابر با قانون برخورد می‌کنند.

طاهری خاطر‌نشان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، قیمت نداشتن و دیگر تخلف‌ها را با شماره تلفن ۱۲۴ گزارش یا در سامانه  ir.۱۲۴ ثبت کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر