logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۳۶۵۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان مطرح کرد:

اختصاص ۴ هزار و ۸۲۰ تن آرد خام خانه‌پز روستایی در زنجان

اختصاص-۴-هزار-و-۸۲۰-تن-آرد-خام-خانه‌پز-روستایی-در-زنجان
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۴ هزار و ۸۲۰ تن آرد خام به روستاهایی که فاقد نانوایی هستند در سال 1402 تامین و توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان، ولی‌اله زمانی در رابطه با توزیع آرد خام خانه‌پز به روستاهای فاقد نانوایی استان زنجان اظهار کرد: ۴ هزار و ۸۲۰ تن در قالب 120 هزار و 500 کیسه 40 کیلوگرمی به روستاهای استان که فاقد واحد نانوایی بودند، آرد خام خانه‌پز تامین و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه آرد خام روستایی در دو مرحله شش ماهه اختصاص می‌یابد، گفت: تامین و توزیع آرد خام روستایی برای حدود 480 روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود 115 هزار نفر در سطح استان زنجان انجام شده است.

وی افزود: بر اساس لیست اسامی ساکنان روستاییان که به تایید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران مناطق استان می‌رسد، نمایندگان معتمد روستاهای استان برای تحویل و توزیع آرد خام خانه‌پز خود در دو نوبت شش ماهه اول و دوم به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر