logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۳۶۵۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست تامین اجتماعی شهر دندی خبر داد؛

افزایش ۱۰ درصدی بیمه شدگان زنان خانه‌دار در ماهنشان

افزایش-۱۰-درصدی-بیمه-شدگان-زنان-خانه‌دار-در-ماهنشان
سرپرست تامین اجتماعی شهر دندی با بیان اینکه بیمه شدگان زنان خانه‌دار در سطح شهرستان افزایش ۱۰ درصدی داشته است گفت: در سطح کشور و حتی استان زنجان بیمه زنان خانه‌دار رشد خوبی داشته اما در سطح شهرستان ماهنشان این رشد قابل توجه نبوده است.

مهدی سبزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: بیمه شدگان زنان خانه‌دار در سطح شهرستان رشد ۱۰ درصدی داشته است، بیمه شدگان زنان خانه‌دار در سطح کشور و حتی استان زنجان رشد خوبی داشته اما در سطح شهرستان ماهنشان این رشد قابل توجه نبوده است و انتظار بیشتری از استقبال این طرح داشتیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: حدود ۲ سال از آغاز طرح در سطح کشور می‌گذرد و استقبال خوبی از این طرح شده است.

سرپرست تامین اجتماعی شهر دندی مطرح کرد: طی سال گذشته نزدیک به ۲ میلیون نفر در سطح کشور از طریق بیمه فراگیر خانواده ایرانی بیمه شده‌اند.

وی عنوان کرد: در سطح استان زنجان نیز رشد بیمه زنان خانه‌دار، دختران مجرد و ... بسیار بالا بوده است.

سبزی افزود: چون شهرستان ماهنشان بیشتر بافت روستایی دارد، اشخاص گرایش بیشتری به بیمه عشایر و روستاییان دارند و این یکی از دلایل عدم استقبال از بیمه زنان خانه‌دار است.

وی بیان کرد: بخشی دیگر از دلایل عدم استقبال، مربوط به هزینه این طرح است، با توجه به اینکه زنان خانه‌دار در‌آمد مشخصی ندارند بنابراین تهیه مبالغ برای بخشی از زنان خانه‌دار با مشکل رو به رو است.

سرپرست تامین اجتماعی ماهنشان ادامه داد: از دیگر دلایلی که سبب استقبال کمتر از این طرح شده ضعف و یا محدودیت در اطلاع رسانی دقیق از مزایای بیمه زنان خانه‌دار است.

وی تصریح کرد: ما در تلاشیم از طریق برگزاری میز خدمت و یا فضای مجازی نسبت به اطلاع رسانی و معرفی تعهدات بیمه زنان خانه‌دار اقدام کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر