logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۲۱۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان:

۱۸۷ نفر از دانشجویان ابهری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی شدند

۱۸۷-نفر-از-دانشجویان-ابهری-تحت-پوشش-بیمه-تامین-اجتماعی-شدند-
مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: دانشجویان می‌توانند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند که در شهرستان ابهر ۱۸۷ نفر تحت بیمه‌دانشجویی هستند.

محمود عزیزخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»گفت: دانشجویان می‌توانند تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند، طرح بیمه‌دانشجویی یکی از زیرمجموعه‌های طرح بیمه‌ فراگیر خانواده ایرانی است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه طرح بیمه‌دانشجویی فقط در ایام دانشجویی و در زمان ثبت‌نام لحاظ می‌شود، گفت: سنوات تحصیلی گذشته دانشجویان که فاقد بیمه بوده قابل خرید و محاسبه نیست و دانشجویان برای برخورداری از حمایت‌های تامین اجتماعی ضروری است در سامانه خدمات الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی ثبت‌نام کنند.

عزیزخانی افزود: دانشجویان از هر دانشگاه و در هر ترمی که باشند می‌توانند در طرح بیمه دانشجویان استفاده کنند و برای بازنشستگی و از کارافتادگی نیز تحت‌پوشش قرار می‌گیرند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان گفت: در صورت تایید کفالت این بزرگواران هم می‌توانند افراد تحت تکلف خود را نیز تحت پوشش قرار دهند، که در این صورت برای تحت پوشش قرار گرفتن، باید مبلغ سرانه درمان برای هر فرد پرداخت کنند.

وی افزود: برای انعقاد قرارداد به صورت غیرحضوری با نصب اپلیکیشن و یا مراجعه به سایت es.tamin.ir، در منوی بیمه شدگان خاص در قسمت بیمه‌شدگان فراگیر خانواده، انعقاد قرارداد بیمه دانشجویی و پرداخت حق بیمه را انتخاب می‌کنند و مراحلی که در نظر گرفته شده را تکمیل می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: کل بیمه‌شدگان دانشجویی در استان زنجان ۹۸۶ نفر و در شهرستان ابهر ۱۸۷ نفر است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر