logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۰
[ شناسه خبر : ۳۶۵۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل دفتر امور روستایی استان زنجان:

7 روستای هدف گردشگری ابهر میزبان گردشگران نوروزی بودند

7-روستای-هدف-گردشگری-ابهر-میزبان-گردشگران-نوروزی-بودند
مدیرکل دفتر امور روستایی استان زنجان با بیان اینکه در شهرستان ابهر نزدیک به ۵۱ روستا دارای دهیاری مستقل است گفت: 7 روستای هدف گردشگری ابهر میزبان گردشگران نوروزی بودند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: پیشگام در خدمت، پیشرو در راستای توانمندسازی روستایی شعار ما برای تحقق برنامه‌های روستاهای هدف گردشگری است.

بیشتر بخوانید

وی خاطرنشان کرد: ۷ روستا و مناطق نمونه و هدف گردشگری در شهرستان ابهر میزبان مسافران نوروزی بودند و در تمام این مناطق شاهد حضور مسافران از تمام نقاط کشور بودیم.

بیگدلی با اشاره به فعالیت مناطق هدف گردشگری روستای درسجین و قروه تصریح کرد: ۷ روستای هدف گردشگری دارای تعداد ۷ بوم‌گردی روستایی و تعداد ۴ روستای گردشگری درزمینه کشاورزی و باغی میزبان مسافران نوروزی بودند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استان زنجان گفت: ۵۱ روستای دارای دهیاری شهرستان آماده استقبال از مسافران نورزی بودند که از این تعداد ۷ روستا هدف گردشگری هستند.

بیگدلی اظهار کرد: در این روستاها تولیدات محلی و لبنی، پنیر، کره، شیر، صنایع دستی و سنتی، محصولات کشاورزی و باغی، میوه و... برای عرضه و فروش به مسافران نوروزی آماده شده بود.

این مسئول افزود: تعداد روستاهای دارای دهیاری فعال در ارائه خدمات نوروزی ۷۰۹ دهیاری با ۴۳ روستای هدف گردشگری در سطح استان فعالیت می‌کنند‌.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر