logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۶۵۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان در گفتگو با موج رسا خبر داد:

کاهش 10 درصدی تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در استان زنجان

کاهش-10-درصدی-تصادفات-جاده‌ای-منجر-به-فوت-در-استان-زنجان-
رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان با اشاره به اجرای طرح نوروزی در استان زنجان گفت: آمار کشته شدگان ناشی از تصادف جاده‌ای در استان زنجان 10 درصد کاهش یافته است.

مهدی میناخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه روز گذشته ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان شاهد بودیم گفت: در روز گذشته وضعیت تردد خودروها در جاده‌های استان با توجه به آخرین روز از تعطیلات نوروزی روند افزایشی داشت.

بیشتر بخوانید

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: در ایام نوروز آمار کشته شدگان ناشی از تصادف در جاده‌های استان زنجان نسبت به مدت مشابه 10 درصد کاهش داشته است.

میناخانی ابراز کرد: برای جلوگیری از بروز تصادفات در جاده‌ها پلیس راه استان زنجان در ایام نوروز در حالت آماده باش بودند و تمام تخلفات رانندگان به صورت محسوس و نامحسوس توسط پلیس راه زنجان ثبت شد.

وی گفت: طرح نوروزی پلیس راه استان زنجان از 24 اسفندماه در جاده‌های مواصلاتی آغاز شده و تا پایان روز 14 فروردین ماه سال 1403 ادامه داشت.

رئیس اداره کنترل و نظارت جاده‌ای پلیس راه استان زنجان افزود: در ایام نوروز پلیس راه استان زنجان با استقرار تیم‌های محسوس و نامحسوس تمام تخلفات رانندگان در جاده‌ها را رصد و ثبت کرده تا از بروز حوادث در جاده‌ها ممانعت شود.   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر