logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۶۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیأت فوتبال استان زنجان:

جامعه فوتبال زنجان در انتظار تحقق وعده رئیس جمهور است

جامعه-فوتبال-زنجان-در-انتظار-تحقق-وعده-رئیس-جمهور-است
رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به مصوبات آخرین سفر رئیس جمهور به استان زنجان در خصوص بهره‌برداری از استادیوم 15 هزار نفری، گفت: قرار است این استادیوم در شهریور ماه 1403 به بهره‌برداری برسد.

نادر بلباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: امیدواریم استادیوم 15 هزار نفری زیتون واقع در گاوازنگ افتتاح شود و با این اقدام امسال اتفاقات خوبی برای جامعه پر طرفدار فوتبال رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه به همت مسئولان در بخش عمرانی برای مجموعه ورزشی 15 هزار نفری تلاش بسیاری صورت گرفته است، تصریح کرد: سال‌های گذشته این پروژه بزرگ در اختیار اداره توسعه و اماکن وزارت ورزش بود که با تلاش‌های استاندار محترم بقیه پروژه به استان زنجان واگذار شد.

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان در ادامه با اشاره به مصوبه ریاست جمهوری در خصوص تکمیل این پروژه تأکید کرد: طبق مصوبه ریاست جمهوری مبلغی برای تکمیل پروژه نیز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به وضعیت مجموعه ورزشی واقع در امجدیه؛ که شناسنامه فوتبال زنجان است بیان کرد: این مجموعه ورزشی نیز به علت برگزاری مسابقات متعدد تخریب شده و نیاز مبرم به بازسازی دارد.

بلباسی با اشاره به دستور ریاست جمهوری جهت بازسازی این مجموعه ورزشی واقع در امجدیه افزود: رشد و توسعه فوتبال استان نیازمند بازسازی و تکمیل این مجموعه بوده که حائز اهمیت است.

رئیس هیأت فوتبال استان زنجان با اشاره به آخرین وضعیت پروژه ورزشی شهید چمران واقع در کوی قائم نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه پس از گذشت سال‌ها به همت اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان؛ 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بلباسی در ادامه با اشاره به زیر ساخت‌های فوتبال و مشکلات اسپانسر تصریح کرد: امید است مشکلات مالی باشگاه‌ها حل شود تا استعداد‌های درخشان فوتبال و فوتسال در بخش آقایان و بانوان بیشتر دیده شود.

وی با بیان اینکه با اشاره به آخرین جلسه رؤسای هیأت‌های ورزشی با استاندار زنجان افزود: جوان استان زنجان در این جلسه فعالیت و حضور یک تیم در لیگ کشوری را درخواست کردند که این مورد از اهداف اصلی جامعه فوتبال استان رنجان نیز است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر