logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۶۴۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان خبر داد:

تعطیلی اماکن گردشگری استان زنجان در روز سیزده فروردین

تعطیلی-اماکن-گردشگری-استان-زنجان-در-روز-سیزده-فروردین
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان گفت: موزه‌ها، بناهای تاریخی، اماکن و واحدهای گردشگری تحت پوشش این اداره‌کل و غیره استان زنجان به مناسبت شهادت امیرالمؤمنین علی (ع) در روز ۱۳ فروردین است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به‌ نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، سید سعید صفوی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه مبارک رمضان گفت: به حرمت فرا رسیدن ۲۱ ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) در روز سیزدهم فروردین پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه، پایگاه ملی داش کسن، آرامگاه چلبی اوغلو در شهرستان سلطانیه، موزه رختشوی‌خانه و موزه باستان‌شناسی ذوالفقاری در شهر زنجان و موزه پیراحمد زهرنوش در شهرستان ابهر و غار کتله‌خور در شهرستان خدابنده و سایر بناها و جاذبه‌های گردشگری تحت پوشش این اداره کل تعطیل است.

بیشتر بخوانید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در خصوص ساعت کاری موزه و بناهای تاریخی در شب‌های قدر افزود: موزه‌ها و بناهای تاریخی تحت پوشش اداره کل در شب‌های قدر تا ساعت ۱۷ فعالیت دارند و در روزهای پس از شب‌های قدر از ساعت ۹ صبح میزبان گردشگران خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: مساجد، حسینیه‌ها و امامزاده‌های استان زنجان مراسم معنوی احیا را در طی شب‌های نوزدهم تا بیست و سوم ماه مبارک رمضان همراه با مراسم افطاری برگزار می‌کنند. همچنین در این روز مجتمع‌های خدماتی رفاهی واقع در محورهای اصلی و واحدهای پذیرایی بین راهی ارائه خدمات خواهند داشت.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر