logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۶۴۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر:

جوجه‌ریزی اسفندماه ابهر به 714 هزار قطعه رسید

جوجه‌ریزی-اسفندماه-ابهر-به-714-هزار-قطعه-رسید
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر گفت: آمار جوجه‌ریزی اسفندماه سال ۱۴۰۲ شهرستان ابهر را ۷۱۴ هزار و ۴۰۰ قطعه بوده است.

حسن مولایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۶ میلیون و ۴۳۹ هزار و ۷۳۲ قطعه جوجه‌ریزی در شهرستان ابهر صورت گرفته که با این میزان جوجه‌ریزی، ابهر رتبه ۲ استان در تولید گوشت مرغ در سال ۱۴۰۲ را کسب کرد که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ ( ۵ میلیون و ۳۰ هزار و ۹۴۱ قطعه جوجه‌ریزی ) شاهد افزایش ۲۲ درصدی در این زمینه بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به میزان جوجه‌ریزی در بهمن و اسفندماه سال ۱۴۰۲ گفت: پیش‌بینی می‌شود تولید گوشت مرغ تا اواسط اردیبهشت سال‌جاری جوابگوی نیاز شهرستان بوده و در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.

مولایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۵۰ واحد مرغداری در سطح شهرستان اقدام به جوجه‌ریزی می‌کنند، مدیریت بازار موفق عمل کردیم و هم بازار شب یلدا، ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان بازار آرام بود و همه اقلام اساسی تأمین و توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ابهر بیان داشت: حوزه جهاد کشاورزی مسئول تأمین بازار از میوه شب عید تا خرمای ماه رمضان، شکر، برنج و … است و بازرسی بر مراکز و واحدهای تأمین و تولید کالاهای اساسی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و نظارت و بازرسی بر توزیع در بازار (خرده فروشی‌ها) بر عهده سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر