logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۶۴۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

خدمت‌رسانی به مناطق محروم ابهر باید مورد توجه مسئولان باشد

خدمت‌رسانی-به-مناطق-محروم-ابهر-باید-مورد-توجه-مسئولان-باشد
امام جمعه ابهر گفت: در خدمت‌رسانی به مردم باید توجه ویژه به مناطق محروم شهر ابهر وجود داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در جلسه‌‌ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ابهر برگزار شد، با بیان اینکه  امیدواریم ماه رمضان آغاز پرقدرتی برای سال جدید به ما ببخشد، اظهار کرد: خاصیت ماه رمضان و روزه‌داری قدرتمند شدن انسان از لحاظ روحی، اخلاقی و تزکیه است.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه از نظر اسلام انفاق به معنای زیاد پول خرج کردن نیست، افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری انفاق آن چیزی است که یک خلائی را پر می‌کند. یک نیازی را برآورده می‌کند. پس انفاق کار همه کس نیست، انفاق کار مردمان باهوش است، آنهایی که خلأ‌ها و نیاز‌ها را می‌فهمند و به موقع حاضر شده و آن خلأ‌ها و نیاز‌ها را پر می‌کنند.

حجت‌الاسلام مرادپور با توضیح اینکه خدمت‌رسانی به محرومان و مناطق محروم شهری جزء سیاست‌های اصلی در جمهوری اسلامی ایران است، توضیح داد: نمی‌گوییم در خدمت‌رسانی سایر نقاط شهر باید فراموش شود اما مناطق محروم شهر ابهر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

امام‌ جمعه ابهر با توضیح اینکه رویکردها در خدمت‌رسانی باید بر این باشد که گره از مشکلات مردم و شهرستان باز کنیم، ادامه داد: متأسفانه برخی از ما مردم را فقط فضای مجازی و آنچه در این فضا می‌گویند می‌دانیم در حالی که این باور یک باور غلط است.

وی با یادآوری اینکه مردم اعضای فعلی را به عنوان شورای اسلامی شهر انتخاب کرده و به آنها مسئولیت داده‌اند، تصریح کرد: مدت باقی مانده از عمر شورا نیز زمان خوبی برای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم است اعضای شورا و شهرداری در این مدت می‌توانند بسیار تحول‌آفرین کار کنند.

حجت‌الاسلام مرادپور با توضیح اینکه شهردار ابهر شهرداری کاری، توانمند و باسابقه است که در کنار حمایت و پشتیبانی شورا می‌تواند کارهای خوبی در شهر انجام دهد، گفت: با همدلی و اتحاد باید طرح‌های نیمه‌کاره به اتمام برسد و پروژه‌های مورد نیاز نیز در سطح شهر انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه مصلای نماز جمعه شهر ابهر دارای مشکلاتی است که این مشکلات باید مرتفع شود، گفت: در این فضا سرمایه‌گذاری انجام شده است که نباید اجازه داد این ظرفیت از بین برود.

وی با بیان اینکه فضای مصلای نماز جمعه ابهر یک فضای بسیار جامع است، افزود: برای استفاده بیشتر و بهتر از این ظرفیت باید فکر اساسی و چاره‌جویی برای حل مشکلات پیش‌رو وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه یکی از اقداماتی که در نظر داریم در سطح شهرستان انجام شود تشکیل شورای سازماندهی فعالیت‌های قرآن است، ادامه داد: با تشکیل این شورا فعالیت‌های قرآنی سازماندهی و منسجم می‌شود.

وی با اشاره به به بیانات مقام معظم رهبری به مشارکت مردم در شعار سال، یادآور شد: مشارکت مردم یک موضوع مهم است که نباید دچار انحراف شود و منظور از مردم نیز همه مردم هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر