logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۶۴۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در سطح استان زنجان

پیش‌بینی-بارش‌های-پراکنده-در-سطح-استان-زنجان-
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه امروز آسمان استان صاف و شرایط جوی پایداری حاکم خواهد بود گفت: روزهای یکشنبه و دوشنبه شاهد بارش‌های پراکنده در استان خواهیم بود.

مرتضی قدیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه امروز و دوشنبه به سبب عبور امواج ضعیفی از منطقه احتمال بارش‌های پراکنده دور از انتظار نخواهد بود گفت: همچنین طی روزهای آینده دما به طور نسبی و به آرامی افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: امروز شرایط جوی پایداری در استان حاکم خواهد بود، آسمان غالبا صاف پیش‌بینی می‌شود که گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان عنوان کرد: با توجه به ماهیت بارش‌های بهاری و اوج مسافرت در این روزها، توصیه می‌شود که احتیاط‌های لازم صورت پذیرد و دمای هوا طی روزهای آینده نوسانات چندانی نخواهد داشت؛ ولی روند کلی دماها با شیب ملایمی افزایش پیدا می‌کند.

قدیمی ابراز کرد: داده‌های ایستگاه‌های هواشناسی استان زنجان در 24 ساعت گذشته  خیرآباد با منفی 8 درجه سلسیوس و چورزق با 25 درجه سلسیوس، بترتیب سردترین و گرمترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بوده‌اند.  وی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان یک و ۱۸ درجه، ابهر منفی یک و ۱۸ درجه، خرمدره یک و ۱۷ درجه، آب‌بر ۱۰ و ۲۲ درجه، خدابنده ۲ و ۱۴ درجه، سلطانیه منفی سه و ۱۷ درجه و ماهنشان سه و ۲۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر