logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۶۴۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا تاکید کرد:

رد ارائه اعتبار میلیاردی برای ایجاد باغشهر در روستای گلهرود

رد-ارائه-اعتبار-میلیاردی-برای-ایجاد-باغشهر-در-روستای-گلهرود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با رد مسائل مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر ارائه اعتبار میلیاردی برای ایجاد باغشهر در بالادست روستای گلهرود، گفت: جهاد کشاورزی خود عامل مبارزه با تغییر کاربری در اراضی کشاورزی است و مجوز باغشهر با هزینه‌های میلیاردی صادر نمی‌کند.

روح‌الله حسنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با رد مسائل مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر ارائه اعتبار میلیاردی برای ایجاد باغشهر در بالادست روستای گلهرود، گفت: جهاد کشاورزی خود عامل مبارزه با تغییر کاربری در اراضی کشاورزی است و مجوز باغشهر با هزینه‌های میلیاردی صادر نمی‌کند. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه متاسفانه اخبار بدون سند فورا در فضای مجازی منتشر می‌شود، اذعان کرد: حسب درخواست چندین ساله کشاورزان روستای گلهرود به منظور افزایش بهره‌وری انتقال حق آبه نهر اصلی روستا به اراضی پایاب نهر لوله‌ای به طول ۵٠٠ متر در اختیار نمایندگان روستا قرار گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: ارزش مادی این لوله حدود ٣٠ میلیون تومان است. مسلما لوله‌گذاری مسیر نهر خاکی هیچ تاثیر منفی بر کاهش آب سد نخواهد داشت و برعکس موجب کاهش هدر رفت آب در مسیر انتقال خواهد شد.

وی تاکید کرد: هرگونه انتقال آب به اراضی غیر از اراضی پایاب نهر قدیمی روستا ممنوع بوده و با هرگونه ساخت و ساز و فنس‌کشی نیز مقابله خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر