logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۶۴۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

مشارکت مردم تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است

مشارکت-مردم-تنها-راه-پیروزی-در-جنگ-اقتصادی-است-
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه نامگذاری سال جدید از طرف مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» دارای هدف خاصی است گفت: مشارکت مردم تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی است که در سال 1358 ملت غیور ایران پای صندوق‌های رای رفته و 98 درصد آنها به جمهوری اسلامی رای آری دادند گفت: در این روز مهم مردم جمهوری اسلامی را انتخاب کردند و حضور مردم در صحنه‌ها سرمایه اصلی در نظام جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: انقلاب همان انقلاب اسلامی است و اما عده‌ای اصرار دارند که بگویند انقلاب و نام «اسلام» را نمی‌خواهند بیان کنند آنها نه تنها از «اسلام» بلکه از نام آن نیز هراس دارند.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: آنها می‌خواهند به انقلاب اسلامی ضربه وارد کنند اما هر چه سعی و تلاش کنند بیشتر ضربه خواهند خورد و این اسلام است که هر روز در جهان گسترش پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: 13 فروردین ماه روز طبیعت است روز طبیعت یعنی آشتی با آن که همه باید حافظ و نگهبان طبیعت باشیم و سعی  و تلاش در نگهداری این نعمت بزرک الهی  داشته باشیم. 

 وی گفت: نامگذاری سال از طرف مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نشان دهنده این موضوع است که  مشارکت مردم تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی است.

امام جمعه شهرستان طارم افزود: راه غلبه بر مشکلات اقتصادی حضور پر شور مردم در عرصه است و هیچ دولتی بدون مشارکت مردم نمی‌تواند اقتصاد کشور را سامان بخشد.

حجت‌الاسلام منصوری گفت: امروزه نبودن مردم در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و دینی همه راهبرد دشمن است و دشمن به این نکته رسیده است که علت پیشرفت ایران حضور مردم در صحنه است.

وی ابراز کرد: حمله تروریسیتی گروهک داعش در یک تالار به وقوع پیوست منجر به کشته و مجروح شدن 400 نفر در مسکو شد. 

 امام جمعه شهرستان طارم تاکید کرد: هر جنایتی که توسط داعش در سراسر دنیا اتفاق می‌افتد آمریکای گرگ صفت شریک جرم است و  داعش بوسیله آمریکا به وجود آمده است.

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: حمله وحشیانه رژیم اسرائیل به بیمارستان و اهانت و توهین به زنان در بیمارستان گناهی نابخشودنی است و برخی کشورهای اسلامی باید از خواب بیدار شوند و در برابر این جنایت واکنش نشان دهند.

وی افزود: رژیم صهیونیست به بهانه حضور نیروها و فرماندهان حماس به بیمارستان‌ها حمله کرده و به زنان پناه گرفته در بیمارستان اهانت می‌کنند که همه نشان دهنده شکست صهیونیست در این عرصه است.

امام جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: راهپیمایی و حضور مردم در روز قدس در سراسر دنیا یک روز استثنایی خواهد بود و رژیم صهیونیست بداند که پیروزی نصیب نیروهای مقاومت خواهد بود.

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: امروزه نیروهای مقاومت به تنهایی می‌توانند «طوفان الاقصی» را در زمان و مکان مناسب انجام دهند و آمریکا قدرت پاسخگویی به هیچ کشوری را ندارد.

  وی افزود: ضمن قبولی طاعات و عبادات و فرا رسیدن شب‌های قدر و ضربت خوردن حضرت علی(ع) را تسلیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: شب‌های قدر شب شکرانه بزرگترین نعمت است که باید آن را ارج نهیم و استفاده معنوی لازم از این شب‌ها صورت گیرد.  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر