logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۶۴۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در قالب تیم ملی؛

تکواندوکار زنجانی به مسابقات آسیایی ویتنام اعزام می‌شود

تکواندوکار-زنجانی-به-مسابقات-آسیایی-ویتنام-اعزام-می‌شود-
مسابقات قهرمانی تکواندو آسیا که به میزبانی کشور ویتنام در شهر «دانانگ» در اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود که تکواندوکار زنجانی نیز در قالب تیم ملی در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مسابقات قهرمانی تکواندو آسیا که به میزبانی کشور ویتنام در شهر «دانانگ» و اواخر اردیبهشت ماه امسال برگزار می‌شود که تکواندوکار زنجانی نیز به همراه 7 نفر از تکواندوکاران عضو تیم ملی در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.

بیشتر بخوانید

امیرسینا بختیاری، تکواندوکار زنجانی در گفتگو با خبرنگار موج رسا با تاکید براینکه کسب مدال طلای مسابقات آسیایی را هدفگذاری کرده‌ام گفت: ۸ نفر از ایران به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد که بنده نیز افتخار این را دارم که به نمایندگی از استان زنجان جزو این نفرات باشم.

وی افزود: کشور کره جنوبی که خود مهد رشته تکواندو بوده و جزو کشور‌های آسیایی است و رقیبان اصلی نیز در این مسابقات کره جنوبی چین، تایلند و ازبکستان خواهند بود.

تکواندوکار زنجانی با اشاره به پیش‌بینی سطح مسابقات آسیایی و حضور مقتدرانه خود در این رقابت‌ها عنوان کرد: همه تلاشم این است که در مسابقات آسیایی پیش رو؛ مدال طلا را تصاحب کرده و افتخاری برای استان زنجان و هم استانی‌ها باشم.

وی ادامه داد: از ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ تمرینات را بطور حرفه‌ای شروع کردیم تا برای روز اعزام آمادگی لازم را داشته باشیم.

بختیاری با اشاره به اینکه قهرمانی مسابقات آسیایی سال ۲۰۱۹ کشور اردن را در کارنامه خود دارم افزود: در این دوره از مسابقات که در بخش جوانان برگزار شد موفق به کسب مدال طلا شدم.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور ویتنام در شهر «دانانگ» در روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد گفت: تیم ملی تکواندو ایران به این مسابقات آسیایی اعزام شده و بنده نیز در وزن ۷۴ کیلوگرم شرکت خواهم کرد.

تکواندوکار زنجانی ادامه داد: بر اساس پیشرفتی که در این رشته پر تحرک وجود دارد پیش‌بینی ما این است که رقیبان قوی و حرفه‌ای در این دوره از مسابقات حاضر خواهند شد و هیچ حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت.

بختیاری با بیان اینکه هیأت تکواندو و اداره ورزش و جوانان همواره از تکواندو کاران حمایت خوبی داشتند، گفت: امیدواریمکه مسئولان از همه ورزشکاران رشته‌های مختلف حمایت کرده و دید بهتری نسبت به جامعه ورزشی داشته باشند. 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر